Hectisch einde van de dag.

Vanmorgen rondom 8 wakker rondje ontbijttv in bed en de katten eten gegeven. Dan neem ik gelijk mijn medicijnen. Na het rondje tv opgestaan douchen en gelijk de badkamer gepoetst. Ik hoop dat Jan het dan netjes achterlaat dan heb ik nog wat langer plezier van mijn werk.
Ontbeten en een kop koffie en buiten dikke mist waar ik niet blij van word.
De keuken opgeruimd en de vaatwasser leeggemaakt. De kots van een van de katten opgeruimd. Welkom nieuwe week.
Nadat de mist weg was werd het niet veel beter donker somber maar wel droog.
Middageten gemaakt en met Jan gegeten. Dan wat administratieve dingen en een broodpakket besteld. Jannick en Meli zijn onderweg naar huis maar gaan nog op bezoek ergens. Daarna naar Singsdorf . Dus die zie ik voorlopig niet.
Ingrid kwam de dwarsfluit van Theresa ophalen dat vond ik vreemd omdat Theresa vandaag online les heeft. Ik zei dat tegen Ingrid en die zei oh dat weet ik niet en ik alle datums heb ik je gegeven. Ik zei haar dat met een linkje Theresa het ook op de pc van Ingrid kan doen en dat was goed. Schijnbaar toch niet want even later belde Jannick dat Theresa toch rondom 5 uur komt. Dan brengen wij haar maar thuis als ik mijn broodpakket ga ophalen. Dan moet ze even mee naar de Spar en dan zetten we haar af.
Ik had al geschreven dat het donker en somber is maar het kan nog veel donkerder nu half 4 en het lijkt wel nacht.
De kachel aangemaakt want Jan en ik hadden het beide koud.
Ik zat al helemaal in de stress had de pc al klaargezet zodat ze kon inloggen. Kwam ze pas om 5 voor half 6 en Ingrid zei ik was nog naar de apotheek en daar hadden ze een noodgeval. Ik denk dan je had haar ook eerst kunnen afzetten. Ze moest nog snel haar schoolspullen uit de tas halen en gelijk starten met de les. Wij zaten ook op hete kolen want ik moest mijn broodpakket ophalen. Dat lukte nog op tijd en dan Theresa afgeleverd bij IngridIngrid zei me dat de kinderen dan op Jan zijn verjaardag om 2 uur komen. Dat is fijn kunnen ze de verjaardag van Opa ook vieren.