Er komt langzaam schot in

Dienstag 28.März
De verjaardag van mijn moeder, vergeten nee, even stilstaan ja.
Het is al zo lang en soms kan ik ineens denken even aan ma vragen. Wat zou ze genoten hebben van al die kleinkinderen en achterkleinkinderen en ik denk ook van de bergen bij ons. Ze hield ook van Zwitserland.

Eerst met Jan samen wat boodschappen gedaan, ik moest geld halen hij naar de huisarts voor recepten en naar de apotheek, dan ik nog even bij de Spar en klaar waren we weer.

Vandaag is Jan weer hard bezig geweest. De stakasten staan op de ontbrekende delen na. Nu nog de 2 opzetkasten. De ontbrekende delen worden nagestuurd duurt 14 dagen. Nog een kast erbij gekocht komt over 4 weken. We zijn nog wel even bezig.

Morgen toch echt de koffers van de zolder en gaan pakken. Nog 4 nachtjes, komt nu wel snel . Weersbericht gekeken voor het feestweekend en ze zeggen 15/16 graden met 15% kans op regen. Hoop dat het nog ietsje beter gaat worden .

Ingrid was vanmiddag bezig met planten eruit halen en planten in potten zetten. Sabrina sliep lekker. Theresa is mij aan het bezig houden. Jan werken. Super warm weer en heel erg zonnig op het balkon werd het 26 graden.

De achterkant van de bedkast is open en het had dus aan de muur gemoeten. Ondertussen heb ik bedacht dat als we onder het deel wat aan de muur moet nog een deel zelf maken en plankjes in het resterende open deel we een prachtige boekenkast hebben. Het is ruimte die we anders kwijt waren geweest als ze het dicht hadden zo als we dachten en zoals het bed bij Ikea stond. Dezelfde kleur wit krijgen we niet dus ik denk dat ik er voor kies om het met beuken te doen. De kasten zijn wit met beuken. Het bed helemaal wit. Waarom we het bed gedraaid hebben?? omdat ik graag tv in bed kijk en de tv aan de wand moet. Maar het begint nu ergens op te lijken. Ik ben al blij met de kleding die nu opgeruimd is ook al is er nog veel meer op te ruimen.

Vanmiddag ging het alarm af, woonhuis brand er zijn 7 brandweren naar Mittenberg. In Ruperting is ook brand daar zijn er 2 heen. Overdag zijn toch veel mensen aan het werk en net zo als Jannick niet in de buurt. Toch lukt het ze elke keer weer om het te klaren.

Sterkte vandaag

Els Molenaar 2017-03-28 09:35:48

Begint goed op te schieten! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Tot volgende week!!!