Operatiedag

Oostenrijk, Schladming

Werd om 6 uur gewekt na goed geslapen te hebben, wel met een slaappil want ik stond strak van de nervositeit en een buurvrouw die zo luid is in de avond en nacht dat ik met een koptelefoon en de radio aan het nog kon horen.
Om 7 uur naar de OK en het verdoven viel mee en omdat ze ook wat in mijn infuus deden was ik gewoon gelijk weg. Geen idee hoe lang het geduurd heeft maar was wakker op de uitslaapkamer en ging daar om 12 uur terug naar zaal. Geen enkel gevoel vanaf mijn schouder en kan ook niets bewegen. Nu 19 uur en de eerste beweging komt terug nog geen pijn maar dat zal nog wel komen want ze zeiden als je pijn gaat voelen gelijk bellen.
Jannick Ingrid en Theresa kwamen voorbij. Waren weer in Salzburg met Theresa naar de oogkliniek. Helaas slecht nieuws Theresa heeft geen luioogje daarom verbetert het ook niet. Het oog is niet ontwikkeld en het is aangeboren. Ze heeft 20% zicht. Gelukkig geen ergere dingen zoals een tumor of zo. Het is niet leuk maar er is mee te leven.Ze gaan nog tot augustus intensief afplakken en dan kijken of er toch nog iets te verbeteren is want het oog wil wel wat maar of dat lukt dat weten ze niet. Maar we snappen nu wel dat ze moord en brand gilt als haar goede oog afgeplakt wordt want dan ziet ze inderdaad niets.
Ze gingen weg en toen ging de deur open en kwam Jan met Theresa binnen. Ik kreeg mijn eten en Theresa vond het heerlijk forelfilet met een krensaus en ciabatta brood. D us samen gegeten, want ik durf niet zo veel te eten van dat soort dingen omdat ik bang ben dat ik maagzuur in de nacht krijg. Eerst had Jannick latte gehaald en Jan nog snel voor het dicht ging. Lekker.
Nu wat tv kijken, morgen weer een dag,