Een dag met een Hollands tintje.

Normale tijd wakker en om kwart voor 8 opgestaan, het hele ochtend gedoe en dan was er koffie. Het is nog min 5 maar stralende zon en strak blauwe lucht. Ik heb de deurbel van beneden maar bij ons in het stopcontact gedaan. Jannick zijn brood wordt gebracht maar ze bellen niet altijd op beide bellen. Ik bemerk het ook niet altijd aan mijn Alexa. Ik hoop wel dat de bezorger op tijd komt want ik heb een afspraak om 11 uur.
Annemarieke in het hart is een beetje as van mijn broer. Dat heeft mijn zus Els na zijn dood voor alle zussen laten maken. Het geeft een gevoel van nabijheid.
De broodjesman kwam gelukkig nog op tijd en nadat ik de broodjes had uitgepakt in de vriezer gedaan. Dan op weg naar mijn afspraak en onderweg langs de apotheek om nieuwe uitdraaien van onze QR code te maken. Het was heerlijk in de zon. Na mijn afspraak terug naar huis gelopen . Dan eten maken, Kartoffelgulash . Dat was tegen enen klaar en konden we eten.
In de middag aan het stoeien met de tv, op deze zit een NLziet App dus ik proberen of ik die op mijn account kon laten werken. Heel veel gedoe met telefoon. tv en pc en zie ik heb het aan de gang. Dan ben ik met Jan samen Flikken Maastricht gaan kijken op de tv doormiddel van de App.Eind van de middag heb ik een Nederlandse loempia gegeten en Jan een Nederlandse kroket.