Opruimen

Mittwoch 7.Jänner
Koude nacht geweest maar alles ziet er dan prachtig uit, de bomen aangevroren .
Was vanmorgen -1 en later werd het 3 graden , droog maar geen zon.
Vandaag was het hard werken om de kerstrommel op te ruimen en wat een troep daarna. Jan had eerst alle dozen van de zolder, dan ik inpakken en opruimen en hij alles weer naar boven gedaan. Dan de kerstboom over de rand van het balkon gegooid, heb je geen rommel in het trappenhuis.
Dan nog een keer alles stofzuigen en de vloer dweilen, tussendoor middageten en het werd langzaam aan weer wat. Jan ging na een week vrij vandaag weer naar zijn werk. Jannick was al vroeg naar zijn werk maar die heeft tussendoor ook nog gewerkt. Maar die is de komende dagen vrij, lekker lang weekend. Morgen zijn verjaardag hmmmmmmm lekker alweer taart eten. Maar dan is het voorlopig wel weer gedaan met het feestgevoel. Ingrid is nog steeds ziek gemeld dus nog thuis. Valt niet altijd allemaal mee in het leven.Maar ik kon lekker doorgaan met opruimen, hoef niet op te passen. Hoewel het van mij andersom had mogen zijn.
Vandaag na heel veel jaren ik denk zelfs wel 35 jaar mijn nichtje Karin terug gevonden althans zij mij. Erg leuk om weer eens bij te praten en contact te herstellen. Ik heb een foto van zoals ik haar nog ken en eentje van hoe ze nu is hier onder gezet.