Jan geopereerd

Oostenrijk, Schladming

Gisteren was Jannick nog vrij en zijn we samen naar de sportschool geweest. Het heeft zo zijn voordelen dat hij zijn rijbewijs heeft.
Jan is gisteren geopereerd en het is goed gegaan. Of het brengt wat ze ervan verwachten is toch weer afwachten.
Hij heeft volledige narcose gehad en misschien vrijdag naar huis.
Jannick vertrekt morgenochtend om 6 uur naar Eisenertz. Als hij vrijdagavond terug komt rijden er nog 2 atleten met Jannick mee terug.Die zitten daar al op school.Ze wonen in Ramsau , een langlaufer en een schansspringer.
Ze hadden gehoord dat hij toelating doet en hebben hem gelijk gevraagd of ze mee terug kunnen. Als Jannick daar een plaats krijgt zou het echt super zijn.
Ze hebben meer faciliteiten dan Schladming en meer geld. Kostte het veel geld om toelating in Schladming te doen, in Eisenertz wordt het betaald.

Ik hoop dat het met pap beter gaat. Zouden jullie ons van te voren even willen laten weten als er zoiets weer aan de hand is via de mail of beter nog, telefoon.(Op deze manier schrik ik me namelijk ieder keer rot...) Nicolette, wil je mijn vader zeggen dat ik hem snel weer even bel. Bedankt! Groetjes van Angela.