Autopech

Oostenrijk, Kalwang

Donderdag
Vroeg wakker want Jannick moest vandaag naar Kalwang voor zijn verplichte Fahrsicherheitstraining . Hij reed even voor 6 uur weg want hij moest er om 8 uur zijn.
Ik maakte me wel zorgen want er was erg dikke mist. Kwart voor 8 belde hij dat hij was aangekomen dus mooi op tijd.
Ik moest met de bus naar Schladming want ik had een afspraak met de genecoloog.
Moet toch maar weer aan de hormoonpillen en zeker voor 2 jaar.
Ik was uiteraard veel te vroeg met de bus maar vandaag was bij de Pennymarkt de nieuwe reclame en ik had iets gezien in het krantje. Dat ben ik gaan kopen en nu heb ik alvast het kerstcadeau voor Jannick. Ik was precies op tijd terug want het is een aardige tippel van het centrum naar de Penny en weer terug. Gelukkig was ik ook net op tijd klaar om de schoolbus te halen naar boven.

Jannick belde om half 5 dat hij daar klaar was en dat hij naar huis toe kwam. Een kwartier later ging de telefoon dat het even ging duren want hij stond met autopech. De ÖMTC erbij geweest en provisorisch gerepareerd maar we moeten naar de garage ermee. Het was een wonder dat de auto de hele dag aan die training met slippen enz. had meegedaan want waarschijnlijk was er al iets mee. Een bout was doorgeroest en afgebroken , ik geloof dat het iets met de schakeling was. (het is dus echt een roestbak) Tegen half 8 kwam hij weer thuis.
Hij had een geweldige dag gehad en erg leerzaam. Hij heeft gegeten en lag om half 9 in bed. (en wij dus ook) .