Theresa weer thuis

Dienstag 24.Februar
Bah wat een rot weer, regen en sneeuw regen en sneeuw . Maar super goed nieuws Theresa is vandaag naar huis gekomen. Ze is nog niet beter maar de koorts is sinds vannacht weg. Waarschijnlijk een virusinfecie.
Ik heb dan maar gekookt voor tussen de middag en gelijk ook maar een Mickey Mouse cake gemaakt. Hoewel ik Theresa er nog geen plezier mee doe. Ze wil nog niet echt wat.
Jannick heeft ze vanmorgen opgehaald en dat kwam goed uit want hij moest nog wat in Wagrain afleveren. Rond het middaguur waren ze er dan en konden we gelijk aan tafel. De wasmachine draait aweer met de was van Ingrid het gewone leven kan weer aanvangen.
Jannick was gisteravond tegen achten in Schwarzach en heeft Theresa en Ingrid daar ook gezien. Dan kwam hij thuis even dag zeggen en naar bed.
Vanavond gaan Jan en ik naar de bios kijken of we rode koontjes kunnen krijgen, ben wel nieuwsgierig , ik heb de boeken gelezen maar Jan niet.
Dus we gaan naar Fifty shades of gray-heresa onverwacht in het ziekenhuis