! 1e afscheid.

Nederland, Gouda

Woensdag vertrokken onze Marokkaanse buren voor 3 maanden naar Marokko.Dus als ze terug komen zijn wij weg.Ik vond het erg moeilijk om afscheid te nemen.We wonen al zo lang naast elkaar.Vroeger toen Jannick klein was paste de meiden op hem en mocht hij eten bij hen.We zijn ook al eens op vakantie bij hen geweest in Marokko.Vroeger toen zij allemaal nog op school zaten regelde ik alles op school voor hen.Het was het eerste echte afscheid.We zullen best nog veel terug zijn in Nederland maar dan hebben we het al druk genoeg met onze eigen kinderen en kleinkinderen denk ik.
Het huis begint langzaam in een enorme puinhoop te veranderen en ook al doen we hel erg ons best om de spullen die we over hebben weg te doen en verder in te krimpen er blijft van alles te veel.
We hebben nog rolskies te koop (Eagle normskies zonder blokkering) met 3x stokken.Ook nog een hoogtezon te koop,dus als iemand interesse heeft?!
Jan gaat 23 juni onze andere caravan naar Oostenrijk brengen.We hebben een busje gehuurd dus er gaat gelijk inboedel mee.
Voorlopig houden we onze plek in Ramsau ook nog.