De week gaat hard.

Om 7 uur opgestaan, ik was al wakker vanaf 6. Dan alles op mijn gemak. Ik heb een hekel aan haasten. Dan op weg naar Aich naar Christine. Na een weekend van niksdoen valt dat weer tegen. Na het werk op mijn gemak aan de wandel, ik loop dan een stuk en Jan komt mij tegemoed gereden. Het was warm maar bewolkt dus geen zon maar aangenaam om te wandelen. Jannick had mij ondertussen gebeld en gevraagd of ik voor de kinderen ook eten mee kon maken. Meli voelt zich niet goed dus die slaapt.We hebben genoeg vlees van gisteren en ook nog wat ovenaardappelen. Een kiwi voor hen erbij dan moet dat toch kunnen.
Thuis gekomen eerst even zitten met een glas water. Dan ben ik gaan douchen en omkleden. Ondertussen de oven aangezet en het vlees erin gedaan. Het ruikt goed.
Na het middageten wat papieren bij elkaar zoeken want ik heb vanmiddag een afspraak bij de bank. Dit is zo´n week waarin de tijd voorbij vliegt.
Samen met Jan en de kinderen gegeten. Ik had geen groente maar de kinderen hebben kiwis gegeten. Ik ben er niet heel dol op maar die 2 verslinden ze. Tja had ik nog van mijn groente/fruit pakket. Zo vedwijnt het ook. Was wel even aan wat rust toe en dan later op de middag ben ik op weg gegaan naar de bank. Het kunnen hier van die zemelaars zijn en ik weerleg zo hun argumenten. Daar moet je vast voor geleerd hebben. Het ruikt een beetje naar ouderdoms discriminatie wat niet mag.
Maar goe stond in een kwartier weer buiten. Het was vandaag Pakistanitag in Gröbming zelf noemen ze het Kirtag maar daar komt wel wat meer bij kijken. Het was gezellig druk en de terrassen zaten vol. Ik heb op de terugweg 2 suikerspinnen meegenomen voor die 2 snoesjes. Wat waren ze er blij mee. Theresa had het zeer netjes gegeten , die plukt er stukjes vanaf . Maar dat kan Sabrina niet die heeft haar hand nodig om vast te houden dus ze hapt het eraf. Als dat spul nat wordt wordt het knalrood (aardbeismaak) . Sabrina haar hele gezicht haar hand en haar jurk waren rood. Ik had eigelijk een foto moeten maken.
Mijn nieuwe airfryer was gekomen en toen ik hoorde dat Jannick thuis was gekomen heb ik hem even gevraagd want ik wist geen raad met alle onderdelen.. Dan is het toch weer een hele andere dan hij heeft . Nu leren koken en braden ermee. Ik heb een grilpan erbij en er komt nog een etagere. Dat ding is wel even een stuk groter dan de pan die ik had. Maar daar kon je ook geen hulpstukken bij krijgen .
De kinderen na hun avondboterham naar beneden. Ik had Sabrina na haar suikerspin al de pyama aan gedaan.
Nu voor ons ook avondrust.
Het was ondanks de bewolking een heerlijke dag.

Ik ga voor je kijken als het goed is heb ik hier een kookboek voor de airfryer