Ik ben 68 geworden

Nederland, Leiden

Vandaag ben ik 68 geworden , maar geen fijne dag. Ik wil nogmaals benadrukken dat ik geen telefoon heb. Die ben ik vergeten toen ik hals over de kop ben afgereisd.
Ik logeer bij Erna. Ik hoor later vandaag wanneer de crematie is.

💋💋

Astrid de WIT 2022-12-08 12:44:00

Lieve Nicolette, Gefeliciteerd met jouw verjaardag. Wat een dubbel gevoel zal dat zijn. Wens jou en de rest van de familie heel veel sterkte in de komende periode. 😘

Annemarieke 2022-12-08 12:50:26

Hallo Nicolette. Gefeliciteerd met je verjaardag, en helaas gecondoleerd met het verlies van je zus. Best een nare dag en deze verjaardag zul je ook nooit vergeten. Veel sterkte de komende dagen.

Ria en Ton 2022-12-08 14:40:24

Zo zie je Nicolette, het leven is er een lach en een traan, en speciaal vandaag op jou verjaardag, toch gefeliciteerd, ondanks al het verlies nu, en de pijn, maar blijf nu toch denken aan de laatste woorden van Els aan jou, "Ik hou ook van jou". In gedachte zijn we bij jullie, veel liefs XXX.