Nog steeds koud en sneeuw

Oostenrijk, Schladming

Vanmorgen op tijd opgestaan . Eerst de badkamer schoon gemaakt en dan met Ingrid mee naar Schladming. Maar eerst hebben we Theresa naar de Kiga gebracht. Dan hebben we her en der boodschappen gedaan en op de parkeerplaats bij de Lidl wilde Ingrid Sabrina uit het karretje halen. We dachten dat ze met haar voeten bleef haken dus ik deed haar voeten door de gaten en Ingrid rukte haar eruit en toen hing haar spijkerbroek nog aan het karretje. We kwamen niet meer bij van het lachen , arme kind en het sneeuwde ook nog.
Thuis gekomen boodschappen opgeruimd en dan kwam Ingrid nog koffie drinken. Jan en ik hebben eerst samen gegeten en dan heeft hij Aron en Akos in Pruggern opgehaald. Toen Aron hem zag liep hij weg en kon Jan hem gaan zoeken . Volgens hem had Suzanne niets gezegd. Maar goed Jan heeft hem gevonden en eenmaal bij ons was het goed. Ik had ondertussen hun pizza klaar en ze kregen nog gebakken wafels die ik van gisteren over had met jam en slagroom. Aron wilde geen wafels dus heeft Akos alles opgegeten. Aron moest eerst zijn huiswerk maken en dan bemerk ik dat hij het niet kan omdat hij de woorden niet kent en de taal niet beheerst. Theresa kwam ook en met zijn drieen tv kijken en al snel zo kwart over 2 kwam Suzanne ze ophalen . Dan heb ik met Theresa Squla gedaan en dan ging ook zij terug naar huis. Was een kinderrijk begin van de week.
Het is de hele dag koud en nat gebleven sneeuw en regen. Nu komt er ook nog vorst dus de planten afgedekt en wat binnen gezet.
De kop van de week is er weer af.