Digitale verhuizing

Sonntag 16.Juli
Kon gisteren slecht de slaap vatten , een poos gelezen weer proberen, weer lezen en dan toch gelukt. Half 8 weer wakker en Theresa ook. Dan wat tv kijken en om 8.15 eruit gegaan. Voor Jan en Theresa Bagels gemaakt, voor Jan dan met honing , geitenkaas en sla.
Om 9 kwam Ingrid koffie drinken met Sabrina. Half 10 was ook Dominik er. De kinderen hebben de hele dag samen doorgebracht. Waarbij Theresa altijd weer voor een lach zorgt. Ze hadden beide tum tum gekregen. Ze speelden er mee en op een bepaald moment vraagt Dominik aan haar ik heb er nog 2 en jij. Waar op ze zegt DOMINIK je weet dat je niet met je eten mag spelen. Haar even terecht gewezen dat ze dat zelf ook had gedaan. Ze bemoeit zich met alles en iedereen. Aan tafel wilde ze dat Dominik zijn komkommer at zoals zij het ook deed. Haar gezegd dat we allen eten zoals we het zelf willen.
Ik had eigenlijk om half 12 met Alma afgesproken maar het werd later om 12.45. Daar ik met de kinders en eten bezig was is Jan gegaan.
Het was de hele dag gewoon niet echt lekker maar in de avond is het weer omgeslagen, de lucht wordt steeds blauer, de zon schijnt en het is lekker en geen wind. Tegen 7 ging Dominik weer. Aan het eind van de middag was de hele familie van beneden ook boven en Theresa is weer mee naar beneden gegaan.
Ik ben langzaam aan de waarbenjij accounts aan het afbouwen en heb vandaag weer een hoop werk verzet. Het betreft vooral de jaren 2005 tot 2008 van Jannick die nu verhuisd zijn. Helaas nog niet heel veel fotos gevonden.
Ik lees vlijtig met de vakantiebieb app en al 2 boeken uit gelezen.
Er komt niet echt veel meer uit mijn handen dat komt pas weer als ik alles achter de rug heb en weer thuis ben van mijn ziekenhuisbezoek. Ik sla gewoon lam, nerveus en onrustig. Ik heb nog geen idee hoelang ze me denken te houden dus morgen vroeg even bellen.

Mijn Rezept voor mayo, 1 theelepel dijonmosterd , beetje zout en een eigeel en Zitronen sap, dat samen mixen en heel langzaam de olie er in laten lopen met de Mixer op stand 1 . Heel belangrijk alle ingrediënten moeten op kamer temperatuur zijn. Dan lukt het altijd. Als het toch schift een klein beetje water er bij doen meestal bind het dan weer. Succes ☺