Jannick ziek

Nederland, Gouda

Jannick is ziek, hij heeft het benauwd en er zit slijm in zijn luchtwegen, snotverkouden dus. Ik had vrijdagavond eerst de doktersdienst gebeld omdat zijn oog heel dik was en er kwam pus uit gelopen. Zaterdag kwam Gerda van Weelde naar hem kijken. Hij was s´nachts heel benauwd geweest.Hij heeft medicijnen gekregen en een zoutoplossing vor zijn neus.
Jannick kreeg van Malcolm een spuitbus met shampoo en een pino om op zijn kleertjes te naaien. Hij begint al lekker door te slapen.Hij slaapt de hele avond om 23 uur maak ik hem wakker, drinken mij een schone luier en dan tot 6 uur. Daar ben ik erg blij mee.Vandaag hebben Randy en Kirsten 3 tassen vol kleertjes naar Erna terug gebracht en ze brachten weer 2 tassen vol mee terug. Dus nieuwe voorrraad. Vanavond was Jannick al minder benauwd. Ik ben een hele poos bezig geweest om alle spullen weer in de kast te krijgen. Hij slaapt daar gewoon doorheen. Ik heb geen tijd gehad om kleertjes te naaien of te breien. Wel jammer, ik heb al 1 pakje geknipt liggen, hetzelfde model als de vorige alleen deze van joggingstof. Ook al een patroon geradert van een trui met broek van joggingstof. Voor de trui al 1 achterkant en mouw gebreid. Dat zal wel even duren want het is een ingebreid motief. Dat is niet mijn sterkste kant.