Een stille week begonnen

Was al wakker en keek wat ontbijt tv, Theresa kwam binnen om ons dag te zeggen. We werden met dikke knuffels verwend. Even later kwam Ingrid zeggen dat ze gingen rijden. In de winter is het toch altijd ver weg. En met Sabrina doen ze er nog langer over omdat ze zeker moeten stoppen om te voeden.
Dan maar gaan douchen en aankleden. Na het ontbijt begonnen met stoffen wat wel nodig was en het kost alijd werk om de kast in de keuken met al die frutsels stofvrij te krijgen. De tafels schoon gemaakt en Jan ging stofzuigen wat nu met het haren van de katten wel een must is.md uit en dat blijft het de hele week pas in het weekend komt Dominik en vrijdag komt Ingrid met de kids terug.
Dan ben ik samen met Jan even met de auto eerst naar de Red Zack om een CI insteekmodule te kopen. Toen hij zei dat is 49,90 dacht ik dat ik het verkeerd verstond en hij moest erg lachen. ja zegt hij het is echt zo veel. Gelukkig had Jannick zijn kaart over nu hij Sky heeft want die kost ook 90 Euro en dan moet je in principe elke 5 jaar vervangen. Dan moet je kijk en luistergeld betalen wat geen kattepis is en ze zenden amper wat fatsoenlijks uit want het meeste kan je ook op de Duitse zenders kijken en vaak ook nog tegelijkertijd.
Maar ik ben er wel happy mee .
Nog even snel boontjes en augurkjes gekocht bij de Spar dan naar de apotheek om eindelijk mijn creme op recept te gaan halen voor de 14 dagen om zijn. Gevraagd wat ik het beste kan nemen omdat we ons zo slap voelen bij de apotheek en ze raadde Superdyne 50+ aan. Dat meegenomen en kijken of we er van opknappen. We hebben beide nog zo wiebelbenig gevoel. Daarna gelijk het papiertje voor de toerisme afgave in de gemeentebus gegooid. Dan snel naar huis en we waren blij om thuis te zijn. Ik heb rijst met gegrilde eendeborst op zijn Aziatisch met boontjes gemaakt. Dus best lekker gegeten. Daarna wilde ik het water uit de lekbak in de oven legen maar met mijn wiebelhanden liet ik dus het water eruit lopen. op de grond maar het ergste over mijn kasten en het gebeurde bij het uit de oven halen en via de deur van de oven lekte het door de kier in mijn grote opbergladen. Een vette chaos was het resultaat en ik moest dus veel gaan soppen en leegruimen schoonmaken en inruimen. Daarna was ik murw. Jan blijft toch nog tot maandag thuis we hopen dan beide wat steviger in de schoenen te staan.
Het is superstil nu er verder niemand in huis is. Eind van de middag zag ik dat Jannick thuis was en even gaan kijken. Een beetje gekletst en hij was al vanaf 15 uur thuis en dan toch 9 uur werk hebben staan. Hij had lang in bad gelegen (ook hij kan dat nu hij alleen is) en was een spelletje aan het spelen en zijn eten had hij al klaar. Hij mag ook bij ons eten maar dat laat ik aan hem over. Ik heb daarna de infrarotkabine aangezet en ben een half uurtje later lekker erin gegaan met mijn zere lijf. Het doet mij meestal wel erg veel goed. Daarna herlijk mijn bed in en dvd in bed kijken. Ik heb de 1. Staffel van Overspel gekeken een verrassende serie en best spannend. Ik heb ook de 2. Staffel dus ik kan nog veel meer kijkplezier hebben.

Fotos van Jula en Toni onze kleinkinderen.