Jan heeft zijn prik

Vanmorgen rondom 7 wakker, een beetje tv en dan opgestaan en douchen. Het weer was bar en boos heftige sneeuwval en veel wind en koud. Tot overmaat van kou was de CV niet aangegaan waarschijnlijk komen de pellets niet in de kachel. Dus een smsje naar Jannick gestuurd. De houtkachel aangemaakt en voor we weggingen nog hout erop gelegd.
Ingrid trof het niet dat ze vanmorgen vroeg naar Leoben moest rijden. Toen wij wegreden naar Schladming was de B320 schoon en konden we probleemloos in Schladming komen. Het sneeuwt nu al 2 dagen flink . We waren aan de vroege kant dus eerst snel bij de Penny inkopen gedaan en dan naar de hal. Daar konden we gratis parkeren. In de tussentijd belde Jannick dat hij de kachel weer aan de gang had en dat die dan vanmiddag weer gewoon aan gata. Dan vraag ik Jan uit de verte of hij al geprikt was en hij zei nee. Dus hij zat er al een kwartier dus gevraagd hoe lang hij nog moest zitten want ik moest wel weer op tijd terug zijn. Zeggen ze 20 minuten en dan blijkt dat hij al geprikt was maar 20 minuten daarna moest wachten. Dan snel weer terug naar huis. Boodschappen boven gebracht en aan de koffie met een stuk Sachertorte. Meli kwam thuis en die bracht de Post boven. Nu wachten op Theresa, ik heb maar broodjes hamburger om te eten en aardbeien. Theresa is dol op aardbeien maar Ingrid koopt ze niet vaak.
Theresa was helemaal blij toen ze de aardbeien zag en heeft de hamburger en de rest opgegeten. Nu aan haar huiswerk bezig tussen alle knuffels die ze bij Meli heeft meegenomen. Die was Theresa eerst gedag gaan zeggen. Ze moest lezen. Daarna aan de tafel de rest gemaakt. Dat bleek zeer ongeconcentreerd te gaan en ze moest het dus nog een keer maken en zelfs daar schreef ze het nog verkeerd over. Dan was het al half 3 en moest ze naar de buren voor de bijbelles. Ik ben mijn bed ingegaan want het ging mij niet goed geslapen tot 4 . Dan even Ingrid gebeld want die was al thuis aangekomen. De arts was zeer tevreden over Sabrina en de medicijnen blijven gelijk. Dat is tenminste goed nieuws. Ze kwam de schooltas en spullen van Theresa ophalen en dan ging ze gelijk Theresa oppikken voor de blokfluitles. Dan was het tijd voor een avondbroodje.

welk merk vaccin heeft Jan gehad nu?