Er komt geen einde aan het vervelende A1

Oostenrijk, Kleinsölk

Dienstag 11.März
Opnieuw een prachtige zonnige dag maar het was wel kouder door de wind en niet prettig op het balkon. De wind strijkt langs de sneeuw op de bergen waardoor die heel koud wordt.
Mijn dag begon al goed met een lieve foto op mijn whats appje van Jula, wat een heerlijke lachebek , ik kan niet wachten om iedereen weer te zien.
In de morgen kwamen Ingrid en Theresa thuis en uiteraard gelijk even bij oma spelen. Ingrid had langer weg kunnen blijven maar ze had een koffie afspraak die ze niet af wilde zeggen.Ingrid vindt mijn haar wel mooi en Theresa viel het schijnbaar niet op dat ik er anders uit zie. Grappig eigenlijk. Jannick heeft na zijn werk tot morgenochtend dienst op de ambulance.
A1 had antwoord gegeven aan het AK en daar staat dus oa in dat ik nog 10,03 euro moet betalen en ik heb zwart op wit van hen gekregen dat ik die niet hoef te betalen. Verder geen enkele rekening of overzicht van alle andere dingen die we hadden, Volgens hen heb ik de betalingen ingesteld maar ik heb nergens ook maar een rekening van gekregen, alleen maningen en deurwaarder enz. Ik zou 2x zijn afgesloten maar ik had dat nummer al sinds oktober niet meer want de telefoon was kapot. Je wordt alleen aangesloten als je de betaling gedaan hebt en het dan laat faxen door de bank, nou nooit gedaan. Want waarom zou ik me laten aansluiten. Moet vrijdag terug bellen naar het AK.
Verder nog administratie gedaan en betalingen, kopien uitgedraaid enz. Zo kom je de dag ook wel weer door.
Moet nog heel wat A1 papieren en betalingen bij de lijst zoeken die ik van A1 gekregen heb. Want dan kan ik laten zien dat ik wel op tijd betaal en dat zij het niet verwerken en volgens het AK geldt toch echt mijn afschrijving en niet wanneer zij het volgens hen binnen hebben. Morgen weer een dag. Het maken van mijn afspraken bij de artsen lukt ook allemaal niet zo. Dus ook daar morgen maar weer aan verder.