Zon, wind , regen, zon , wind , regen en ga maar door

Goed geslapen alleen een beetje inslaapproblemen maar gelukkig toch vrij snel in slaap gevallen. De wereld ziet er toch anders uit na een goede nachtrust. Pas om 8 uur wakker dus daar was ook niets mee. Op mijn gemak alle ochtend zaken gedaan en dan aan een kop koffie. Geen voorgenomen dingen vandaag. De dag komt vandaag zo hij komt. Het is niet koud in de morgen met 15 graden maar helemaal dicht getrokken maar de deur kan open. Geen idee wat het vandaag wordt. De komende dagen zeer warm tussen 25 en 31 maar wind en hevige regen en onweer is er ook bij. Het heeft vannacht flink geregend .
De zon komt door en snel warm en om 11 uur was het uit met de pret en hoosde het en weer helemaal dichtgetrokken. Om 12 kwam de zon weer later kwam de regen en zo ging het door .
Middageten gemaakt en samen met Jan gegeten, lekker macaronie en een gebakken eitje. Ik met een beetje sambal en augurkjes, Jan moet daar niets van hebben.
Eind van de middag bleef het lange tijd droog en nu in de avond bijna 8 uur nog steeds . Tijdens de buien koelde het af maar met de zon lekker warm. Konde Theresa en Sabrina nog buiten spelen. Sabrina krijgt dan een regenbroek aan want ja die schuift op haar kont door het natte gras.
Koffie gedronken bij Ingrid om overleg te plegen. Ik dacht er aan om morgen met de voorbereidingen te beginnen. Maar ze denkt dat we met alles erin een wand kunnen zetten. Ik heb haar geprobeerd duidelijk te maken dat we ruimte nodig hebben en graag alles achter elkaar doen in de juiste volgorede, Dat als we morgen beginnen we gezien het weer toch niks anders willen of kunnen doen. Maar als over een week het mooi en zonnig weer is wij geen zin hebben om dan wat te gaan doen.
Dat we panelen maken van 2,46 lang bij 62 cm breed en dan ertegen aan zetten dat gaat niet als de kamer volstaat.
Jannick was ondertussen thuis gekomen en ze had nog iets verzonnen wat dan gelijk gedaan kan worden als de Bagger er is, maar Jannick zei haar al dat gaat niet zo makkelijk om de enorme watertank uit te graven en dieper te leggen. Gevuld met regenwater en de tank is zeer zeker vol. Dat doe je niet even tussendoor. Ook vindt ze dat Jannick erbij moet zijn als we bezig zijn maar ik heb haar gezegd liever zonder Jannick dan met en hij er geen zin in heeft, Vanavond kwam Jannick nog even koffie drinken en dat heb ik hem ook gezegd en hij zegt jullie gaan jullie gang maar. Morgen gaat hij op de motor naar Leoben voor zijn gevarengoedcursus en dat dan 3 dagen achter elkaar.