Weer een dag voorbij.

Vanmorgen werden we wakker van Theresa, Jan zou haar wegbrengen. Hij had precies 3 minuten om in zijn kleren te springen. Ik heb de tv aangezet en ben ontbijt tv gaan kijken. Dan in slaap gevallen. Ik schijn niet genoeg te kunnen slapen . Nadat Fiep mij eruit gepest had douchen en aankleden. Bij Christine allemaal ziek dus vandaag niet naar haar .
Eind van de morgen ben ik de stoofperen gaan schillen en klokhuizen eruit halen. Met 5 kg was ik even bezig maar nu zijn ze ook al gekookt. Middageten gemaakt en met Jan gegeten. Hij was Theresa weer ophalen. Jannick heeft zich vandaag ook ziek gemeld maar heeft geen corona. We blijven testen want de een na de ander ziek. Ik vond nog een zakje met kerstmannen van chocolade voor in de boom. Ook maar erin gehangen. Maar het kerstgevoel komt niet.
Ik heb 2 wassen gedaan en een beetje opruimen. De folders doorgekeken en kijken wat ik nodig heb. Vrijdag gaan de kinderen na school naar Ingrid en dan komen ze na de kindermis terug op de 24. Meli werkt de 24. in de avond/nacht. We hebben afgesproken dat we met zijn viertjes in de middag samen eten. Ik denk aan gourmet/raclette. De 25. zijn ze in Singsdorf met de kinderen bij Heinz en Carmen. Jan wil graag kaasfondue daar kan ik achter staan. Dan de 26. eet de familie bij ons. Dus nu alles uitdenken en morgen kopen wat ik nog niet heb en dan zaterdagmorgen vroeg de versdingen kopen.
Kerst staat bijna voor de deur.
Net even een peertje geproeft en die zijn super.
Morgen weer een dag. Ik heb gisteravond de eerste 3 delen van een serie gekeken en vanavond weer 3 dus lekker vroeg erin en dan kijken.(Das Haus der Träume).