Lekker spelen met de Lego

Vanmorgen hebben we nog een hele poos samen met Theresa in bed tv gekeken en dan vooral ook veel knuffelen . Ze had al ontbeten dus wij toch maar opgestaan om wat te gaan eten en douchen maar dan was het wel al 10 uur. Theresa bleef lekker in bed en ik geloof dat ze de hele dag niet meer uit haar pyama geweest is.
Verder veel tijd besteed om mijn adressenlijst weer compleet te krijgen en ik heb de App weer gevonden en erop gezet dan mijn bestanden weer geopend ermee , aangepast en weer up to date. Gelijk ook een internet adreslijst aangelegd zodat ik daar eventueel ook op toe kan grijpen. Maar ik ben nu wel even tevreden.
Jan heeft altijd ergens wat te doen en ik alleen het eten gemaakt. Dan samen eten wel later dan we gewend zijn en Theresa moest beneden gaan eten. Jannick kwm boven liet het woord lego vallen en dat herinnerde mij eraan dat ik zakjes lego die hij gekocht gad in Bad Mittendorf in de kast had liggen . Hij had er niet meer aan gedacht en ik ook niet. Dus de lego op tafel en met de pc gezocht welke doosjes het waren en dan de bouwtekening opgezocht. Het eerste zakje was Disney Lego met prinses Yasmin dus gebouwd en dat flut setje kost nieuw 25 Euro (Jannick had alles samen voor 5 Euro gekocht) Aan deze set ontbrak 1 klein steentje- De volgende zak was moeilijker daar zaten verschillende sets in van Lego Friends. Ondertussen was Ingrid ook boven gekomen met Sabrina en die wilde niet geloven dat de Disney Lego 25 Euro zou zijn. Dus haar laten zien op de pc. Alles bij elkaar is veel geld en de andere sets zijn niet helemaal compleet maar genoeg om leuk mee te spelen. Ondertussen kwam Theresa boven en die bleef maar zeggen oh Lego Friends dass habe ich mir so gewünscht. Ze ws het niet helemaal eens dat ze weer mee naar beneden moest ook al zeiden we dat ze morgen mag komen spelen .Ze had beneden ook al de deksel op haar neus gehad want ze speelde met het Duplohuis van Sabrina en wilde Sabrina het popje niet geven. Tja dan mocht ze er helemaal niet meer mee spelen. Valt niet mee dat je dingen moet gaan delen met je zusje.
Sabrina is ongenietbaar ze heeft tanden die op doorkomen staan. En een foto van haar voor mijn galerij in het trappenhuis wil niet lukken.

Het weer was troebel en nat met 6 graden niet heel koud maar toch het gevoel dat er sneeuw gaat komen.