Diada Nacional de Catalunya

Spanje, Vilanova i la Geltrú

De dag begon weer met een strak blauwe lucht dus dat voorspelde al dat het weer veel warmer zou gaan worden. Dus in de morgen naar de Ramblas om koffie te gaan drinken. Theresa mocht haar skates aan , in de auto en dan door het centrum erop. Ze geniet daarvan . Er was wel veel wind maar omdat het zo warm was had je daar ook geen last van. Veel mensen liepen in kleding of op zijn minst een button van catalonie. Heerlijk genieten op het terras en dan toch maar weer terug want behalve de terrassen niets open. Middageten gemaakt en dan gaan wandelen over de camping en bij elke speelplaats mocht Theresa spelen en Opa ook. We kwamen uiteindelijk langs het zwembad en Theresa niet meer te houden, ze had haar badpak aan maar ik had geen handdoek mee. Dus ze mocht alleen in het kinderbad want wij vonden het water veel te koud. Gelukkig vond Theresa het met een 20 minuten ook goed, badpak uit en korte broek weer aan. Terug bij de caravan was haar badpakje die ik aan de bandjes vast had al bijna droog. Een ijsje eten en kleding aan en nog even bij de campingdingen kijken maar die waren ook dicht dus geen kaart voor Dominik kunnen kopen dat vergeten we steeds en nu dachten we er aan. Dus morgen nog een poging. Terug gekomen een poosje staan praten met Wil de courier van Roan. Ondertussen nu toch weer 18 uur. Theresa kijkt Kika en dan gaat ze maar een keer vroeg erin.Er rijdt een bus vanaf de camping naar Barcelona maar Jan wil niet. Ik dacht toch lekker met de bus heen en terug kost minder dan parkeren en tolgeld.En je staat zonder problemen in het midden van Barcelona´s centrum. Er gaan zo veel busssen heen en weer dat je ook niet lang hoeft te wachten als je terug wil. Nou ja we zien wel.
De foto die Ingrid ons gestuurd heeft van hoe het weer thuis is daar worden we niet blij van. Maar langzaam gaan we nu toch weer aftellen.
Dennis speciaal voor jou een foto van een Barca shirt kan je hem zelf downloaden!!

Haha bedankt en ook de goede maat .geniet er nog van xxx

Dennis 2017-09-11 20:19:49

Wat lief die eekhoorn!!! Nee, het weer is overal bar en boos, lijkt wel. Geniet nog maar even van dat mooie weer daar!!!