Een beetje heen en weer rijden

Vanmorgen wakker om 7 van de wekker, een rondje tv en eruit. Dan naar de sportschool gegaan. Na de training weer naar huis gewandeld. Het was toen ik wegging net boven het vriespunt maar mooi weer. Wel bewolkt. Jannick heeft vanmorgen vroeg Theresa weg gebracht naar school met al haar skispullen. Toen ik thuis kwam waren Jannick en Meli hout aan het zagen.
Ik heb middageten gemaakt en over de dag verspreid alle was van het vakantiehuis. Dan om kwart over 1 op weg naar Stainach om Theresa op te halen. Nog even snel bij de Penny water gehaald en nog wat dingen dan snel bij de Landena naar binnen en toen alles in de auto was kwam Theresa er al aan. Al haar spullen in de auto en zij erbij. Dan naar huis gereden en Theresa eruit gelaten. Meli was weer thuis gekomen dus ze was niet alleen. Dan wij doorgereden naar Schladming waar we een afspraak bij de ogenarts hadden. We hadden nog een half uurtje dus we wilden oversteken naar de schoenenzaak reed Anne ons voor. Ze vroeg of we mee gingen koffie drinken maar daar hadden we geen tijd voor. Bij de schoenwinkel had ik gelijk lage wandelschoenen en ook nog met heel veel korting. Ik geloof dat dit wel het record snelheid bij schoenenkopen was. Dan terug gelopen en alles ging snel bij de ogenarts. Allebei weer goed gekeurd.
Dan weer naar huis gereden daar kwam Theresa even boven tot ze naar fluitles moest. Jan met haar meegegaan. Ik ondertussen alle was gevouwen en ingepakt. Dan kwamen ze weer thuis. Theresa haar bedklaar maken en dan ging ze in haar kamer lezen tot ze ging slapen.