Heerlijk vakantie

Oostenrijk, Reichenfels

28 augustus
Zondag, om 7 uur lag ik als enige in het zwembad en heb wat gezwommen, dan snel douchen en aankleden en ontbijten. Het ontbijt was lekker en genoeg.
Nu even snel wat internet beneden in het hotel gebruiken
en dan naar de info bijeenkomst.

Dat was een uitgebreide info bijeenkomst, daar had je wat aan. Wij hebben ons lang bezig gehouden met alle folders en uit eindelijk besloten om de Kärntencard aan te schaffen. Omdat de receptie niet meer aanwezig was zijn we naar St.Paul gereden. Daar heb je een stift en ze verkochten daar de card. Gelijk het stift bekeken, heel apart er waren kelders met hele oude boeken, veel kunst en een echte schatkamer. Vandaar zijn we naar Griffen gereden waar we de druipsteengrotten wilde bekijken, dat is gelukt om in de laatste rondleiding nog mee te gaan. Dat was met een helmpje op die ik erg nodig had want ik heb heel wat keren mijn hoofd gestoten. Het was door nauwe gangetjes trapjes en veel gebukt maar erg leuk. Er zijn daar botten gevonden van een holenbeer en een baby mammoet en die liggen daar ook.
Dan was het alweer tijd om terug te gaan want om 18.30 was het weer eten. Dat was opnieuw erg lekker en daarna was er nog een welkom borrel met een lekkere zirbenschnaps. Nu even de dag op de pc bij werken en dan naar bed.