Ziek

Gisteravond de Bergretter kijken helaas verkeerd einde in het verhaaltje voor mij. Haar vriend dood bij een ongeval en haar baby nog met keiersnede gehaald maar ook niet overleeft- Die zag ik niet aankomen en kwam aan als een bom. Dan vraagt Jan nog wat heb je? Hij heeft ook gekeken en heeft dus niet dat linkje .
Vannacht ziek, diarree buikpijn bleef eruit gaan. Dat hield vanmorgen ook niet op en Sabrina zou komen dus Jan op Sabrina gepast tot Silke voor Sabrina kwam. Ingrid had medicijnen tegen diarree dus ingenomen. Maar het duurde nog tot tegen elven voor het stopte. Ik heb een knorrende maag maar wordt overal onpasselijk van. Ondertussen is Sabrina weer bij Jan en ik denk dat Ingrid zo thuiskomt met Theresa die ze dan gelijk opgehaald heeft.
Op FB een foto van de Kiga met Sinterklaas waar Theresa op staat.
Een uitnodiging van Trixi gekregen om naar iets in het Michalerberghaus of zo waar Dominik ook iets doet. Moet nog even kijken of we dan kunnen . Er wordt weer tot een meter sneeuw verwacht in het weekend . Jannick was ook al thuis dat is het voordeel van heel vroeg beginnen en is gaan slapen dan gaat hij vanavond en vannacht weer taxi rijden.
Ik ben de hele dag behoorlijk ellendig gebleven , eind van de middag paar hapjes bouillon waar ik me wel wat beter na voelde want leeg is ook niet alles.Ik zou eigenlijk in de middag met Ingrid en de kinderen naar Schladming gaan. Theresa moest haar skispullen ophalen en naar karate. We wilden dan daarna naar de kerstmarkt aan de Talbach gaan.