Dag 5 Nog steeds mooi en warm

Slovenië, Catez öb Savi

Vannacht werd ik wakker om 3 uur van Sabrina die verkondigde te zijn uitgeslapen,wat ik haar ook zei ze was klaar met de nacht. Ik helaas nog niet. Bij ons in bed genomen maar elke keer als mijn ogen dichtvielen liep zij weer rond. Om 6 uur mocht ze haar Tablet pakken en leeg is leeg . Wanneer de Tablet leeg is moet ze weer tot morgen wachten. Dan werd het al warm in de tent en ben ik opgestaan. Tafel buiten dekken en we hebben dan ontbeten. Jan en ik zitten dan nog een poos en de kinderen vermaken zich. Dan besloten we naar de Lidl te gaan om wat inkopen te doen. Daar wilde Theresa graag een Harry potter Hoody in rose. Dus die heb ik voor haar gekocht. Theresa was al helemaal blij want ze had weer Harry Potter kaartjes. Ze had ook al van een buurvrouw gekregen . We hadden die buren de zwemband met zo´n zak erin van Sabrina gegeven die gebruikt Sabrina niet meer . Hadden de meiden ook nog nagellak gekregen dus Theresa had van hen beide al de nagels gelakt. Dan terug en heb ik middageten gemaakt, grote pan vol macaronie. Allen hebben er goed van gegeten. En er is nog genoeg voor morgen. Ik had er groente en champignons ingedaan. Dan bleek de drinkfles van Theresa te lekken. We wilden toch in de middag naar Dobrova om te kijken of daar nog de outlet was. Dus op pad gegaan naar Dobrova. Theresa had haar geld meegenomen. Ze kocht in de outlet een prachtige hoody van Oliver. Dan had ze een wintermuts gevonden van Icepeak. Ik had al skisokken gevonden van Icepeak voor haar. Van merinowol voor 3 Euro een paar normaal bijna 20 Euro pp. Die kreeg ze van mij. Vandaar waren we terug gegaan naar het winkelcentrum in Brezice. Daar had ik al snel een nieuwe drinkfles voor haar gevonden. Theresa wilde nog in een kledingzaak daar. Daar kocht ze met 70% korting, een jurkje, een spijkerjasje. een bikini, een broek van mij mocht ze nog een tweede bikini uitzoeken. Ze heeft duidelijk een eigen smaak nu. De bikinis hebben een sluitinkje op de rug en een halsbandje. Dat mag ze van Ingrid niet volgens Theresa. Theresa is over 3 weken 10 dus ja dan heb je andere kleding dan als je 6 bent. Ik heb al 2 fotos van kleding die ze eerder had gekocht en het jurkje wat ze vandaag kocht. Ik doe niets anders dan alles op de hand voor haar eerst wassen. Nadat we waren thuis gekomen eerst een kop koffie met iets erbij dan hop naar het zwembad waar we tot half 7 zijn gebleven. In het overdekte bad zijn we dan ook gaan douchen en haren wassen. Dus we waren klaar toen we thuis kwamen. Nog wat eten en ze mochten later nog wat chips (die had Theresa uitgezocht) Sabrina had liever nog wat macaronie . Het is vakantie .Dan lag Sabrina ineens al in bed en riep goede nacht oma. Tja die zal wel moe zijn van 3 uur vannacht tot half 8 in de avond. Ik heb goed hoop op een langere nachtrust. Theresa is een filmpje kijken in bed. Ze hadden nog even getelefoneerd met Jannick en Meli. Nu genieten we de avond.

Wat een leuke kleding, vooral dat zwarte jurkje staat haar erg mooi.

Liduina 2022-09-01 00:23:59

Het zwarte jurkje staat Theresa geweldig, zo wordt ze al een echt dametje, en dat roze setje staat Sabrina ook geweldig, Ook fijn dat jullie er daar op de camping samen kunnen genieten, je ziet dat het Jan ook goed doet.Samen nog een gezellige vakantie daar

Christina 2022-09-01 01:30:30

Wat ziet ze er prachtig uit!!! Een hele dame!