Wat een slecht weer

Vrij goed geslapen ondanks het bar slechte weer. Er zijn Föhnstormen met orkaankracht, extreme regenval en ook wij zitten in Code rood. Geldt ook voor morgen.
Vanmorgen gezien hoe het in Kärnten is met de enorme overstromingen, Murabgangen, bomen daken enz. Dijkdoorbraak dus nog meer water. Bij ons is vooral de regio Liezen getroffen. Maar eigenlijk ook andere Bundeslanden zoals Tirol, Niederösterreich ,Ost Tirol en Salzburg zijn behoorlijk getroffen. De Hohenburg in Salzburg is heel erg zwaar getroffen , we waren er pas nog . Maar ze gaan het proberen in de originele staat terug te brengen.
Koud is het niet in de vroege morgen was het 11 graden en in de middag 17 graden. Hele erge regenbuien en dan weer een zonnetje , af en toe een flinke wind. Nu we de bergen kunnen zien zien we ook een behoorlijke hoeveelheid sneeuw.
Jannick mag morgen met de veegwagen aan de gang , hij zei dat er een enorme hoeveelheid bladeren enz. in Schladming ligt en dat het daardoor zelfs glad is geworden. Hij had er last van gehad met de vuilniswagen vandaag. Dus de komende dagen mag hij her en der gaan vegen om de troep te ruimen.
Ingrid kwam vanmorgen met Sabrina koffie drinken en Sabrina wilde tik tak kijken. Later in haar loopwagen waarin ze nu gaat staan wat een enorme vooruitgang is, Dan ging ze naar de gang en roept ze bu bu bu dat zijn haar boeken. Momenteel is het de kikker die ze leuk vindt dus het kikkerboek wordt gepakt maar ook een little people popje die een heel klein minikikkertje vast houdt. Ze zoekt het uit de berg poppetjes dus ze weet precies wat ze heeft. Al die kleine dingen zijn reuze vooruitgangen.
Ik zag dat ik ook een berichtje had gekregen van Roan dat tussen nu en 3 weken een antwoord komt.