Pech voor Jannick

Oostenrijk, Kleinsölk

Mittwoch 29 August
Wenn`s im August aus Norden weht, beständiges Wetter vor dir steht.
Weer een warme zonnige dag , hoewel ze voor later op de dag regen opgeven. Voorlopig is het al 14 uur en nog steeds op een enkel klein wolkje na super warm en zonnig. Jannick heeft pech want door het super mooie weer is het filmplan gewijzigd en doen ze eerst andere opnamen. Dus heeft hij maar 1 dag filmen erop zitten. Je weet nooit wanneer dan weer de andere opnamen gedaan worden in ieder geval als het geen mooi weer is.
Ik ben de hele morgen bezig geweest en nog met het opschonen en het opnieuw installeren van programmas.
Doordat er virusscan abos verlopen waren en ik dan een nieuwe versie erop wilde en dat niet allemaal wilde zoals ik het wilde was het soms tandenknarsen maar ik geloof dat ik nu 2 pc goed heb. Ook allerlei aanpassingen gemaakt en veranderd. Jan heeft een netbookje die Jannick gebruikt heeft en nu staan de programmas die Jan gebruikt erop en de rest eraf en alle gebruikersnamen enz ook op Jan. De thuis pc is nu ook de thuispc en nu wachten op mijn netbookje die terug is naar acer omdat mijn beeldscherm stuk is. Dan is die aan de beurt want ik heb alles voor het inzenden eraf gehaald . (over het beeldscherm van de tv)
Je moet iets te doen hebben.
Het is in de natuur al echt herfst ondanks de hete zonnige dagen. De natuur houdt zich niet voor de gek.
Het is toch warm en zonnig gebleven en dat geven ze dan ook voor morgen op met in het Ennstal onweer aan het eind van de middag.

Annemarieke ik was zo vrij om een dubbelfotoboek naar je toe te sturen , wil je ze voor me bewaren?