Begin van een kort weekje

Vanmorgen al vroeg wakker en ik dacht waar is Sabrina gebleven maar die bleek het zichzelf makkelijk gemaakt te hebben aan het voeteneinde. Ik ben opgestaan en dekleding voor Sabrina opgehaald bij Jannick. Dan om half 8 Jan wakker gemaakt. Jannick kwam dag zeggen. Even later kwam Meli thuis en de autosleutel brengen.. Theresa slaapt nog. Om half 9 komt Ingrid Sabrina ophalen. Dan kan ik daarna naar Christine.
Ik ben wat later dan normaal naar Christine gegaan en zij heeft mij in Gröbming weer afgezet.
Dan ben ik gaan douchen en omkleden. Een kop koffie ging er ook wel in. Dan toch eten gemaakt maar met het vlees wat over was van gisteren was het niet veel werk.
Theresa hobbelde wel de hele dag met haar eigen dingen geen omkijken naar.
Jannick kwam thuis en Meli was ondertussen wakker. Die heeft de rest wat nog over was van het vlees meegenomen.
Theresa slaapt vanavond bij ons. Jannick moet morgen heel vroeg weg rond 6 uur en dan is Meli nog niet thuis. Ze wilde graag dat Matthias morgen meekomt dus ze had gebeld. Maar er nam niemand aan. Later belde Maria mij en ja Matthias wil wel komen. Dan blijft Theresa op hem wachten want hij heeft eerst trompetles na school. Dan komen ze samen naar huis.
Jan was boterhammen aan het maken voor zichzelf en even later vraagt Theresa aan mij wat hebben de katten. Ik snapte het niet gelijk dus ik vraag aan haar wat bedoel je en ze zegt de katten hebben iets. Tja toen ik ging kijken lagen al Jan zijn boterhammen door de hele keuken en uiteraard zonder beleg. Je kan niet je belegde boterhammen in de keuken laten liggen met 2 katten in huis.
Ik had gisteren ook een lekker klusje en ook dat was eigen schuld dikke bult. Ik had rond halloween versieringen , Daaronder ook kleine kurbissen, Heb ik alle dingen opgeruimd en daar is een echte kurbis in terecht gekomen. Ik kijk naar de kast en zie een van de stoffen boxen helemaal bruin nat er uit zien. Dus Jan hem eraf getild en de stank was niet te harden . Was die kurbis helemaal verrot in elkaar gezakt. Alles verder gewassen en de grote stofbox onder de douche gezet. Het is gelukkig allemaal schoon geworden. De volgende keer let ik beter op.
De dag is zonder grote bijzonderheden voorbij gegaan. Alleen ik kan altijd moeilijk wennen als er zoals nu de maandag weg valt en je op dinsdag de week begint. Brengt mij altijd uit mijn doen.