Niet alles gaat zoals het wordt gewenst.

Vanmorgen om 8 wakker en zeer goed geslapen. Een beetje ontbijt tv maar om half 9 toch opgestaan. Om 9 was ik klaar en kwam Ingrid met Sabrina koffie drinken. Ze wachtte op de monteur. Die kwam keurig op tijd maar dat was een grote domper. De wasmachine is bij de Hofer gekocht en een jaar oud en ze had al een slangreparatie aan de binnenkant daar zat een gat in. Nu zit er een gat in de trommel volgens monteur eigen schuld . Niet de trommel zelf maar achter de trommel is een plastik trommel waar de metalen in draait- Volgens hem door dat er een muntje of een steentje ergens tussendoor is gegaan en die richt dan die schade aan. Volgens mij pure onzin want iedereen heeft wel eens steentje of muntje of wat dan ook en dat zou dan in de pluizenzeef terecht komen en als het zoklein is dat het door zo´n klein gaatje kan dan maakt het zeker niet zulke schade reparatie kost 400 Euro dus dat doen ze niet. Ik heb haar aangeraden om met Leoben contact te zoeken bij de Konsumentenschutz en de Hofer zelf aan te schrijven. Ik heb een goedkope Indesit, wast prima ben wat ontevreden met de 1400 toeren die volgens mij minder zijn en daardoor nattere was. Maar kan er voor het geld dat ik betaald heb mee leven. Die monteur raadde Ingrid een Miele aan wat ik ook onzin vind. Want die heeft in de machine een Wasserschutz daar hoef ik geen dure Miele voor. Wordt vervolgd.
Sabrina zit dus al die tijd heel braaf bij ons Peppa Pig te kijken en ik was in de keuken bezig kwam ze met de afstand bediening aan want als ze een paar filmpjes heeft gekeken vraagt hij of ze nog kijkt anders schakelt het uit. Nee dom is ze niet. Al met al toch alweer 11 uur.
Middageten gaan maken en samen met Jan gegeten. Jannick moet vandaag ander werk doen dan afgesproken daardoor komt hij te laat thuis met de auto want Ingrid moet met Sabrina naar de fysio of ergo. Dan rijdt Jan maar een keertje.
Zoals altijd ging het toch weer anders, Jannick was op tijd en Ingrid kon gelijk de platen op de andere auto doen en op weg. Jan en ik zaten even genoeglijk en toen ging de bel. Jan vraagt mij nog hu en wat en ik geen idee. Kom beneden staan daar tot mijn vreugde Nance en Els . Ze hadden inkopen gedaan die blijven bij mij staan dan brengen we dat morgen mee en zij op een snelle koffie en water en weer terug gaan lopen. Stoere wandelaars helaas was Nance vandaag gevallen waarschijnlijk zoals mij zo vaak overkomt voet zwikken op een oneffen randje. Els heeft prachtige berg/wandelschoenen gekochtvan het merk Dachstein uitgerekend die ik gisteren ook aan het passen was maar na de duurdere schoenen van Jan dacht ik laat het maar even. In ieder geval een goede smaak vind ik. Ze heeft ook een prachtige jas gekocht. Ze hadden gisteren super lekker gegeten in de Speisekammer.
Ik had vandaag meerdere keren geprobeerd om de Fürstenhof te bellen en ook gemaild. Vanavond kreeg ik een heel lief berichtje van Mariette. Nog geen idee wat er is of was maar voor morgen afgesproken dat ik voorbij kom.
Nog een foto Randy, Laura en Björn in de bios. Wegen Corona uit elkaar en niet bij elkaar dat kon wel maar dan mindere plaatsen dus dan maar plek voor 1 en plek voor 2.
Gefeliciteerd Kirsten en Jeroen met jullie 16 jarige huwelijksdag dat er nog heel veel bij mogen komen.