Koudd en het hoost

Italië, Venetien

Zondag 15 mei
We stonden op en het was nog steeds lekker alleen heel erg bewolkt en grauw. Tegen 9 uur sloeg het weer totaal om en het hoosde en stormde en het werd KOUDDDDD. Tja wat doe je dan in een tentje? Wij waren zo slim geweest om een kacheltje mee te nemen en die kwam goed van pas. We hebben 1 binnentent waar we slapen en de ander binnentent hebben we maar als verblijf bij koude ingericht. Er staan 2 bedden waarvan we de matrassen omhoog hebben getrokken zodat we er tegenaan kunnen zitten, kacheltje binnen en dan lekker lezen. Want tja geen internet geen tv maar wel gezellig muziekje en ebooks op de pc. Tegen de middag inslaap gevallen en toen mijn ogen open gingen lag Jan ook te knorren. Toch maar in de auto gestapt en alvast gaan kijken waar P.ta Sabattoni is omdat vandaar de boten naar Venetie vertrekken. Vandaar weer terug gereden naar Jesolo lido waar een winkelcentrum is en dat was dus ook op zondag geopend. Er was daar ook een Sealife maar daar was de rij erg lang. Dus winkels gekeken en bij een enorme supermarkt wat inkopen gedaan. Allerlei lekkere harde kazen, lekkere biertjes (ze hadden er zelfs allerlei Belgisch bier). We hebben de afgelopen 2 dagen makkelijk gegeten, lekker brood, lekker beleg, lekkere toast, lekkere kaas, lekkere wijn dus we komen niets te kort. Vroeg naar bed want het stormt en regent nog steeds.

23 mei 2011 11:51 | Door: Annemarieke Ik had nog aan jullie gedacht.