Koud, zonnig en droog

Koud zonnig en droog.

Freitag 12.Februar
Koude nacht geweest, ik denk bij ons een -7 maar kan ook kouder geweest zijn. Nu in de morgen is het nog steeds -3 bij een bewolkte hemel maar het lijkt er toch weer op dat de zon gaat komen.
Theresa sliep gisteren om 7 uur in en ze werd vanmorgen om 6 uur wakker. Dan hoor ik Oma Oma Klo Klo. Dus snel met haar naar de badkamer zodat ze haar plasje kan doen. Oma ook en heel heel snel het warme bed in want het was niet erg warm. Slapen doet ze niet meer dus mocht ze om 6.30 Disney kijken . Dan maakt ze Opa wakker met Opa ik heb honger. Dus dan gaat Opa een boterhammetje maken en daarna was het 7 uur en heb ik haar naar Mama gebracht.
Die kwam nog even om 7.45 vragen of ik wat nodig had want ze ging na het weg brengen van Theresa naar Schladming en ze vroeg wat ik er van vind als ze Theresa voor maandag aanmeld voor de Kindergarten. Ze hebben namelijk een week vakantie maar ze kunnen aanmelden als je toch je kinderen wil brengen. Dan zijn de groepen klein en samen gevoegd en kan ze ook met andere kinderen spelen. Dus maandag mag ze ook naar de Kindergarten en ze gaat heel graag.
Ik heb iets gedaan wat ik nooit in de morgen doe en dat was het bad vol laten lopen en heerlijk erin gaan ligggen. Er voor een smooty gedronken en erna even douchen en haren wassen. Jan snurkt nog.
Dat is de dag toch relaxt beginnen , een heerlijke Latte Machiatto nu helemaal tevreden. Kijken wat de rest van de dag ons brengt.
Middageten met Jan samen, hoewel de katten zitten altijd in de buurt.
Ingrid en Theresa kwamen voorbij koffie drinken.
Toen Jan ging werken heeft hij me bij Do it afgezet en heb ik sleutel voor Annemarieke bij laten maken en ook ons postkast sleutetje meegenomen waar we er maar eentje van hebben. Ik had al bij verschillende zaken gevraagd en ze konden allemaal dat sleuteltje niet namaken. Ik heb er nooit eraan gedacht dat zo dicht bij huis ook sleutels kon laten maken tot Annemarieke dat zei. En zowaar ook mijn postbus sleuteltje kon die meneer maken.
Nog even bij de grote Caritas rond gesnuffeld en dan richting Postkantoor om mijn papieren aan de belastingdienst op te sturen. Met de hoop dat het geld een keer gaat komen. Vandaar weer naar huis en het werd alweer behoorlijk koud. Maar een heerlijke frisse neus gehaald.
Thuis stond ineens Theresa in de kamer en vroeg Oma kan ik een dekentje hebben of wel ze dacht hier lekker tv te komen kijken met lust op een lekker bed tussen ons in.
Ik heb haar gezegd dat ze nu Mama er is gewoon thuis gaat slapen en ook thuis tv moet gaan kijken. Viel niet helemaal in goede aarde.
Jan ook weer thuis en hij was in de badkamer, ik moest naar de toilet dus ik vraag hem ben jij nog aan´t plassen? Krijg ik als antwoord dat hoop ik niet en dus ik uh waarom niet? En hij omdat ik mijn broek alweer aan heb. Heel eerlijk ik kwam niet meer bij van het lachen soms is hij ook zo´n komiek.