Rustige vrijdag

Vanmorgen pas om 9 uur wakker en heerlijk een uurtje tv gekeken en dan opgestaan. We hoeven niets vandaag dus alle tijd aan ons zelf. Dan ben ik begonnen met de filmpjes over te zetten maar dat gaf problemen maar na enige tijd toch gelukt.
Ik kan nog niet zo goed overweg met de veranderingen in Windows 11. En al helemaal niet met het clip champ editor programma.De communicatie tussen mijn telefoon en pc wil niet echt en met blue tooth duurt het allemaal veel te lang. Maar er staan 3 filmpjes , een kleine impressie.
Ik twijfel nog om vanavond naar de Taptoe in het Planaistadion te gaan. Ik laat het even van het weer afhangen. Om entree te betalen en weg te regenen zie ik niet zo zitten. In de morgen bewolkt en af en toe wat zon, vannacht had het geregend. Als het zo blijft als nu is het wel te doen maar ze geven vooral voor later op de dag slecht weer op-
Dan heb ik eten gemaakt en samen met Jan gegeten. De fotos van de dierentuin van gisteren van de familieapp naar mijn pc gezet en dan op Pindat gezet.
Middageten gemaakt en met Jan gegeten en een rondje wandelen en naar de apotheek. Het was zeer warm maar steeds meer bewolking wat het benauwd maakt. Mijn weerapp gaf regen op en dan toch niet en dan toch wel en dan hadden we beide geen zin om nog de deur uit te gaan. Lekker Netflix kijken .

Ziet er uit als een super fijne dag!