Laatste dag en weer op weg

Duitsland, Schlüsselfeld

We lagen gisteravond om half 9 al in bed en we zijn ook beide gelijk in slaap gevallen. Dan hadden we ook het voordeel van dat we een uur langer hadden . We zaten om half 8 aan de ontbijttafel . Het was erg gezellig want hij had alsnog een vol huis met allemaal Nederlanders die uit Hongarije terug naar huis gingen. Wij hadden geen haast en alles op ons gemak en we reden om half 10 weg en eerst nog even tanken. Dan zeg ik tegen Jan hoeveel hij moet tanken maar dat doet hij dus niet dus we konden langs de autobahn nog een keer voor 1,70 tanken. Dat is al d 2e keer dat hij niet tankt wat hij moet tanken ook al had ik het hem gezegd dan heeft hij een ander idee en doet het gewoon niet . Dus nu 2x angst om zonder benzine te komen staan en ook beide keren erg duur tanken. 1 km verder en we hadden in Oostenrijk geweest met een prijs duur 1,35 en goedkoop 1,26.
Het was onderweg regen en voor Munchen kwamen we zelfs in de sneeuw terecht , het was er koud in de morgen met rondom 0 tot 3 graden. Het werd een graad of 8 later op de dag. Hoe krijgt iemand het voor elkaar om op een 6 baans weg tegen de rijrichting in te rijden maar dat was zo en we zaten met samen geknepen billen. Dan alweer een paar ongelukken en wij uiteindelijk gezond en wel thuis gekomen.
Rond vieren was het alweer. Thuis was Barbara juist de katten aan het verzorgen.
Wij eerst alles uitpakken en opruimen. De was machine en de droger staan onder tussen beide aan.
Heerlijk om weer thuis te zijn.

Fijn dat jullie weer thuis zijn.

Liduina 2018-10-28 18:48:00

Fijn dat jullie weer goed thuis zijn gekomen! Xxx