Nog steeds REGEN met hoofdletters

Vanmorgen om 7 uur opgestaan en de tafel gedekt . mijn printer begon te printen en hield niet op dus even gekeken en het waren papieren die niet van mij waren. Naar beneden gelopen maar iedereen daar nog diep in ruste. Dan kwamen Meli met Jannick en Sabrina ontbijten en Theresa sliep nog maar kwam wat later. Altijd reuze gezellig begin van de dag. Sabrina eet steeds meer alles zelf dus nu ook haar cornflakes zelf gegeten. Dat was eerst het probleem omdat de melk er dan vanaf liep. Maar nu kan ze het goed. We nemen de tijd want dat heeft ze nodig en betrekken haar bij de tafelgesprekken. Ze gaat steeds meer praten maar bepaalde combinaties gaat gewoon niet. Li kan ze niet zeggen dus nu is Meli al tot Me of Meme. Ze roept nu de hele dag Opa en Oma. De kinderen hebben de hele morgen bij ons doorgebracht. Theresa met K3 op NLziet. Sabrina met Gaby op Netflix (ik geloof dat het zo heet Sabrina zegt Gabby) Een meisje met een kat en een katten poppenhuis.
Dan moesten ze terug naar beneden Meli had schoongemaakt vanmorgen en er hangt nu een lijst waar iedereen zijn taken moet afvinken. Zal ze Jannick zover krijgen? dat is meer dan ik bereiken kon.
Ik kreeg een boodschappenlijst mee want ik ging met Jan naar de Spar. Het was echt een verschrikking om boodschappen te doen want veel was uitverkocht. Maar uiteindelijk alles voor ons en voor hen en even bij de Unimarkt nog wat ontbrekende dingen gehaald. Met alles weer naar huis en de boodschappen afgegeven. Ik was bij ons bezig met al het vlees in porties te vacumeren- Kwam Meli vragen of we bij hen kwamen eten dus weer heel gezellig. Jannick had gekookt echt super lekkere pasta. Sabrina had naar mijn gevoel een reuze bord vol en het schoot niet op met steeds 1 macaroontje aan haar vorkje. Dus Meli gaf een lepel toen ging het al beter en Oma heeft dan ook nog geholpen. Dat hele bord opgegeten en ze wilde nog meer. Ze had al meer gegeten dan ik en wilde meer. We keken elkaar aan en Meli nog maar wat op haar bord gedaan en ook dat at ze op. Daarna kreeg ze nog ijs en wij ook. Koffie gedronken en weer naar boven. De was in de droger gedaan , de vaatwasser weer leeg geruimd en opgeborgen en hetr vlees verder vacumeren en in de vriezer plek gezocht wat lukte. Jannick vroeg waar de legotreinen waren en ik alle bakken staan op kleur met steentjes gesorteerd en de bouwtekeningen moeten er ook zijn. Dus de hele voorraad werkelijk bakken vol naar hem gesleept. Dan zei hij alle rails en treindingen ontbreken dus Jan de zolder op en zie ook die bak was er. Dus Jannick is nu met zijn bezigheidtherapie bezig. Ondertussen kwam Meli een tacker halen dus die is ook ergens mee bezig. Het was ondertussen al 5 uur geweest dus vandaag was snel om.
Het heeft de hele dag geregend en er komt nog tot 200 liter per vierkante meter bij ons bij dat ius heeeel veel.