Donnersbach en Donnersbachwald

Oostenrijk, Donnersbachwald

Donnerstag 17.September
Het zou een zeer zonnige en zeer warme dag worden, vanmorgen scheen zelfs de zon maar het is eigenlijk alleen maar zwaar bewolkt en een wind met orkaankracht en ja de temperatuur is wel 27 graden.
Mag de pret niet drukken want de deur staat lekker open en ik hop al vanaf vanmorgen vroeg in een korte broek en shirtje.
Was al vroeg op internet met verschillende mensen, tussen 7 en 8 had ik contact met iemand uit Donnersbach want die bood gisteren Tip Toi spellen aan op de Tauschburse en ja die wil ik graag. Ik was de eerste dus ik mag ze vanmorgen komen halen. Toen dacht ik nou dan kan ik ook wel koffie gaan drinken bij Danuta in Donnersbachwald dus die even gevraagd en ja dat was helemaal goed. Dan Jannick nog even die aan het ontbijt zat , gelukkig nog maar 4 nachten dat hij weg is.
Dus toen Jan ook helemaal klaar was op pad gegaan naar Donnersbach, was al een probleem want de navi kende het adres niet maar wel iets met die berg dus dat maar ingegeven. Toch eerst maar even gebeld en tja de navi gaf ons niet echt goede raad dus zij reed even naar beneden en we troffen ons bij de Feuerwehr. Dan doorgereden naar Danuta, gezellig gekeuveld en weer gezien hoe heerlijk ze daar toch wonen , prachtig en vrij. Voor mij geen optie want ik zou het heel eenzaam hebben gevonden maar als ik een rijbewijs zou hebben gehad en een autootje dan wat graag.
Was ondertussen al een beetje laat voor het middageten dus maar wat uit de diepvries getrokken en het werd Turkse pizza.
Daarna nog een bakkie en tja alweer tijd voor Jan om te gaan werken.
Zo snel is de dag weer bijna voorbij.
Nog wat fotos van de bruiloft van Ingrid en Jannick.