Jan weer in ziekenhuis

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

5 december
Vandaag Sint Nicolaas voor de Nederlanders en Krampus voor de Oostenrijkers. Voor ons beide.

We kregen vandaag een onaangename verrassing, Jan ging voor controle naar Liezen naar de uroloog.Een maand geleden was het niet goed, Jan wilde eigenlijk niet maar ik vond dat hij moest gaan, ik maakte me al langer zorgen.
Het was weer niet goed en de uroloog heeft direct een inwendig onderzoek gedaan. Hij heeft gelijk naar Salzburg gebeld en eigenlijk zou Jan vrijdag al geopereerd worden. Maar hij wilde pas na het weekend omdat ik jarig ben.
Nu wordt hij maandag opgenomen en als het goed is ook maandag geopereerd.We hopen dat hij met 4 dagen weer naar huis kan.

We hebben 's avonds nog een beetje sint Nicolaas gevierd. De enorme zak met kruidnootjes van Diane bracht ons in de juiste stemming. We kunnen nog weken ervan eten.Jannick had in het heim al een grote krampuszak met een choco sinterklaas,mandarijnen en noten gekregen.

7 december 2007 12:45 | Door: Ank Hoi Nicolette, allereerst van harte met je verjaardag. Wat naar dat Jan nu weer onder het mes moet. Sorry dat ik een tijd niets meer van me heb laten horen. Er speelde hier van alles en bovendien hebben we een tijd zonder pc gezeten. Bedankt voor jullie kaart. Tot snel, groetjes van de Hardy's.