Alweer einde van de week

Vanmorgen uit mijn slaap gerukt door de wekker. Snel ontbijtje en op weg na eerst de autoruiten krabben. Een soort ochtendritueel .
Ik kon bij de fysio weer gelijk doorlopen. Jan ging met zijn urine naar de huisarts en toen ik klaar was was hij daar nog . Het was stampvol en hij moest wachten omdat hij naar de huisarts moest. Een van de ander artsen in Gröbming heeft vakantie dan loopt het extra vol. Jan was bijna aan de beurt ging er een meneer voor de deur staan dus ik zeg tegen Jan jij bent toch? en hij ja. Dus wij voor de deur gaan staan. Wordt die man kwaad en werd nog kwader toen de assistente zei dat Jan echt aan de beurt was. Ik had hem al gezegd dat Jan er al vanaf half 8 was. Mar dat geloofde hij niet. Ik snap het wel hij heeft mij zien binnenkomen maar ik ben alleen de begeleider en was trouwens ook om half 8 daar maar moest naar de fysio.
Bij de huisarts kreeg Jan te horen dat hij bloed in de urine heeft. Ik heb de huisarts gelijk gezegd dat Jan obstipatie heeft en dus nog steeds geen Teststreifen heeft . Dat verzwijgt Jan dan en ook al vraag ik het hem dan was hij naar de toilet. Maar nu kon hij er niet om heen want geen Teststreifen. Dus hij heeft gelijk iets gekregen. Zondag moet hij weer zijn urine laten controleren. En hij heeft veel geluk dat ik volgende week zowel bij de uroloog als bij de internist afspraken heb staan voor hem. En hij blijft hardnekkig te weinig drinken, ik word er moedeloos van. Dan vraag ik hem hoeveel glazen heb je tot nu toe gedronken zegt hij geen idee veel. We waren pas na 9 thuis en het is nu half 11 dus dat geloof ik hem niet afgezien de glazen die hij pakt worden steeds kleiner. Ik heb er al eentje weg gezet waar maar 150ml in gaat. Er staat nu een 1 1/2 liter fles bij zijn koffie apparaat.
Het ziet er naar uit dat ik vandaag niet hoef te werken. Dan hoop ik nog wat te kunnen genieten van het mooie weer. Want ook al is het koud in de morgen als de zon god doorkomt wordt het zeer snel een aangename temperatuur.
Theresa is ziek thuis heeft keelpijn. Dus die hoeft vandaag niet naar de Kiga en niet naar karate, Dus Ingrid overweegt om vanmiddag te gaan werken. Dan is ze volgende week vrij want dan is het schoolvakantie.
Ingrid hoeft ook niet te werken dus iedereen vandaag thuis.
Samen met Jan middageten en een knoflooksoepje gemaakt en gevulde champignons.
In de middag lekker gaan wandelen en wat te knabbelen voor vanavond meegenomen. Ik hoop dat de lichaamsbeweging Jan helpt .
Mijn humeur was al goed maar het zonnetje heeft het doen steigen tot hemelshoog. Dan lekkere chocolaatjes gegeten die ik van Jan heb gekregen voor mijn Valentijn. Hoe goed kan je het hebben.