Sabrina´s voorstelling

Vanmorgen om half 7 wakker en een rondje ontbijt tv. Dan toch opgestaan , ook al heb ik Christine naar morgen verplaatst. Ik ga straks naar de generale van Sabrina´s eind voorstelling van de Kiga. Deze week elke dag wat te doen maar wel gezellig.
Tot mijn schrik zat Fiep buiten. Die is dan toch nog stiekum er tussen uit geknepen en heeft de nacht buiten doorgebracht. Gelukkig is het niet zo heel koud in de nacht. Hij is zo mager en zo´n dun velletje. Hij kwam met veel bravour binnen . Heb ik alles met het net gedaan bij mijn planten zijn de merels er toch weer geweest en weer allemaal gaten en planten eruit. Ik moet in de hoek nog wat dichtmaken.
Jannick ging mee dus samen op weg gegaan. Morgen is de voorstelling om half 5 maar dan werkt hij. Dus hij is in de plaats van Jan gegaan.
Wat was Sabrina blij toen ze ons na de voorstelling zag. Ze heeft zo haar best gedaan. Een van de groepen deden een stukje Brauchtum kinderen die in paartjes rond de meiboom dansten en de andere helft van de groep met houtblokken op de bodem sloegen in ritme op muziek van Voxxclub dan ergens in de muziek komen de jongetjes naar voren ik denk 3 en 4 jaar oud en die gaan Shuhplattler doen. Dat was zo koddig en de hele zaal ging onderuit van het lachen. Ze kregen een staande ovatie
Jannick heeft gelukkig Sabrina toch op een filmpje gekregen want ze stond steeds achteraan ..
https://youtu.be/cx26-uBfGVc voorstelling Sabrina Kindergarten
Thuisgekomen eten gemaakt en met Jan gegeten. Gelijk na het eten naar Liezen gereden want het kattenvoedsel is op en Fiep is nogal kieskeurig geworden . Maar van de Lidl eet hij wel. Na de Lidl weer terug naar huis gereden. Jan zijn kleding gepakt voor de vakantie naar Gamlitz. De mijne had ik gisteravond al gepakt.
De helicopter landde weer vlakbij is meestal niet goed dan wordt er van de ambulance overgeladen naar helicopter. Het was opniuew een zeer warme dag.

Wat heeft Sabrina het prachtig gedaan bij de uitvoering, en zo samen met de groep, en het was fantastisch Sabrina, we zijn super trots op jou, gefeliciteerd, succes ook straks in de finale uitvoering, en dat zal je best goed lukken

Christina 2023-06-21 02:42:24

Wat een onwijs leuk filmpje! Ze doet het echt super goed!