TRUCK EVENT AUSTRIA

Oostenrijk, Wels

Vanmorgen wakker voor de wekker ging en vroeg opgestaan. We gingen toch iets later weg dan gepland. In Liezen ging Jannick eerst ontbijt halen en dat eten ze dan in de auto op. Ik had al ontbeten. Het was al knap warm en een strak blauwe lucht. We gingen om half 10 het terrein van de Messe in Wells op. Vlak voordat we er waren reden we echt in een kolonne vrachtwagens die ook allemaal daarheen gingen. WE hebben veel gezien en veel gedaan. Er waren trucks van Möbelix en XXl Lutz en daar werden grote dozen voorgezet . Dus ik vroeg om te kopen nee je mocht dingen meenemen. Dus ik had al snel een vrachtautomodel voor Jannick. Theresa meegenomen en daar had ik al snel een knutsel tekenste, pennen. handdoekje, groot luchtbed in de vorm van de xxlstoel , ook een vrachtautomodel en pennen. Ben vast nog wel iets vergeten. Voor Sabrina een hele leuke klein rugtasje in rood met een kikker erop. Bij de Mercedes gingen we aan het rad draaien, Jannick wild eheel graag de koffiethermobeker en die had ik. Jannick een T-shirt en Theresa een doos Jollypotloden met kleurboek. Theresa had veel zakjes met snoepjes van overal en een lolly. We kwamen bij de Volvo en toen werd er iets omgeroepen . Theresa Oma ik wil ook een Tatoo. Dus gevraagd en ja om de hoek kon je daar een Tatoo krijgen. Omdat Theresa een van de eersten was kwam er een man van de camaraploeg die de hele dag daar alles op de Messe filmen en werd Theresa gefilmd. Omdat we vroeg waren was het niet gelijk heel druk dus we konden veel doen en veel zien.Sabrina genoot met volle teugen en een ballon aan haar voet vastgebonden. Die kreeg ook ergens en beer. Wat ze echt helemaal geweldig vond was de optocht van grote model autos die op afstand bestuurd werden. Om half 1 waren we het zo zat met die felle zon en nergens schaduw. Terug naar de auto en in Liezen zouden we gaan lunchen bij de McD. Ingrid belde dat er nu bij de Obi de markiezen met korting waren. Dus eerst naar de Obi en ja hoor scheelde 200 Euro. Dus Jannick een aanbetaling gedaan en besteld. Maandag met een auto van de zaak gaan halen want 4 meter neem je niet mee in de auto. Kwamen we op de parkeerplaats Danielle tegen met haar zoon. Grappig dat we ons toch elke keer weer treffen ergens in Liezen.
Dan naar de McD waar ook Sabrina haar patatjes probeert zelf te eten. Ze heeft nog veel hulp nodig maar kan nu wel iets in haar mond krijgen. Ze wilde wel mayonaise erop , dat is wel lachen want ze weet precies wat ze wil. Onderweg in de auto kunnen we begrijpen aan de klanken wat ze ziet bv koeien en autos. Gaan Jannick en Theresa ijsjes halen zeg ik haar Papa is ijs halen nou dat gezicht spreekt boekdelen. Ze wordt wel heel zwaar nu met tillen en dragen maar je kan haar nu wel op haar voeten neerzetten dus dan hoef je niet meer helemaal te bukken . We waren om kwart over 3 weer thuis. Dan nog even de qualificatie gekeken van de F1. Het is in Oostenrijk een en al F1 en vooral Max Verstappen en Red Bull. De Nederlandse supporters krijgen veel pers.

zag er mooie trucks voorbij komen,leuk dat jullie er zo'n mooie en gezellige dag hebben gehad. Hier was het er ook 32 oC. en een goed brandend zonnetje, was zelf in Den Haag voor de Veteranendag daar, maar was blij dat het defilé ten einde was en we de schaduw konden opzoeken, doch ondanks de warmte was er ook dat weer een geslaagde dag,net als bij jullie.XXX van ons allen aan jullie allemaal en een goed weekeinde toegewenst .

Christina 2019-06-30 05:05:57

Wat een gave dag! En wat veel auto's!!!