Regen en nog meer regen

Vanmorgen opgestaan de ochtendritualen en dan koffie. Ik kreeg Sabrina en Jannick en Ingrid gingen Theresa naar de Kiga bengen en daarna moesten ze naar de bank voor exact dezelfde reden als Jan laatst mocht komen opdraven en wat zei Ingrid we moeten ook nog legitimatie nabrengen. Hufterig is dat.
Ze gingen ook boodschappen doen dus Sabrina was een flinke poos bij ons. Ik ging koken en was ze bij Jan daarna heb ik nog een taart gemaakt. Dan ik met Sabrina en Jan stofzuigen. ze had dikke pret en speelde best lief. Ingrid en Jannick kwamen terug en dan samen koffie drinken. Daarna gingen wij eten en ik moet zeggen dat smaakte mij prima, lekker uitgebakken spek, bietjes en gek. Aardappeltjes. Het hoosde vanmorgen het hoosde vanmiddag en het ziet er niet naar uit dat het ophoud. Om 15 uur kwam Sabrina weer
en die was lief maar om 17 uur was ze helemaal zat en wilde niets meer. Gelukkig kwam Ingrid om kwart over 6 thuis. Ik had Jannick al gevraagd of hij niet vergeten was om eten voor haar te maken (hij was niet thuis) maar hij zei nee Ingrid heeft niets gezegd. Ze had haar drinken al op. En we mogen niets geven buiten haar dieet.Ik was blij dat ze om 18.15 opgehaald werd. Dan zelf met Jan wat eten.
Ik kreeg whats appje met fotos en het rapport van Jula van Angela. Het was een positief rapport van Jula. Op naar groep 2.
Morgen de grote dag voor Fermalia en Mike, het is zo jammer dat we er niet bij kunnen zijn dus ik kijk met smart uit naar de fotos.
Els als je dit vandaag nog leest heel veel plezier morgen en een geweldige dag voor Fermalia en Mike en natuurlijk voor jullie gewenst. Ik denk aan jullie morgen.

Ik ben af en toe heel blij met een man als Jan , hij heeft de plug van mijn pc gerepareerd en niet alleen dat maar er een geknikte van gemaakt. Dus die kan nu probleemloos alle kanten op draaien.

Dank je wel ook namens Fer en Mike. Zondag stuur ik je foto's. En hier is het prachtig weer met 26 graden morgen ook dus er wordt eerst buiten getrouwd en dan begin middag kerk en dan de rest we hebben er super zin in