En weer een hete zomerdag

Ik was om half 9 wakker en eerst even relaxen met ontbijt tv en om 9 opgestaan. Dan douchen en ontbijten, ondertussen de vaatwasser leeghalen en de medicijnen van Jan uitzetten, de deuren openen. Nu met een kop koffie genieten. Ze geven toch weer een week lang deze hitte op. Na heel lang geen weer nu dus het andere uiterste.
Gisteravond eindelijk tijd gevonden om Diane te bellen, dat is altijd fijn om weer eens met iemand te kleppen. Marjanne jij staat ook op de lijst om te bellen maar ik moet het gewoon in de avond niet vergeten.
Wat een rust nu , uitgeslapen en even niets.
Middageten gemaakt en samen met Jan gegeten. Dan samen even wat inkopen doen bij de Billa want Ingrid had 2 dozen melk nodig en het was vandaag laatste dag aanbieding. Ingrid heeft geen auto dus zijn wij even gegaan. We kwamen onderweg Jannick tegen met de kleine vrachtwagen . Het was vandaag dus weer zeer warm maar wel wat wind waardoor het beter te verdragen was. De kinderen waren buiten aan het spelen eerst in het water en later in de tuin. Bij Ingrid ijskoffie in de tuin gedronken en een poosje gezeten. Het is nu 4 uur en we hebben alles dichtgemaakt wat we stikken zo wat van de rook, geen idee waar het vandaan komt. De lucht trok ook al helemaal dicht met dikke donkere wolken al blijft de zon er toch nog door heen vallen .
Eind van de middag kwam Ingrid vragen of ik even wilde oppassen want dan kon zij met Jannick wat inkopen doen want die was thuis gekomen. Geen probleem. Toen ze terug kwamen hadden ze heerlijke bananenchocotaart meegenomen. Dus koffie met taart en heel gezellig. Het was vast om mij in de goede stemming te brengen want Jannick vroeg of ik morgenavond de kinderen wilde hebben dan kunnen ze samen een hapje in Gröbming eten en dan leg ik ze ook in bed. Nu tv avondje.