Föhn en zeikweer

Vanmorgen eerst weer naar Mayer om mijn ionenvoetenbad te nemen. Het was niet koud met 8 graden maar echt zeikweer. Het miezerde en nevelig. Op mijn gemakkie weer terug en dan aan de koffie met de krant.
Theresa was er al voor ik weg ging en bleef tv kijken, Jan sliep nog. Toen ik terug kwam zat ze nog braaf tv te kijken en Jan ging net opstaan. Ze heeft de hele morgen met de tip toi gespeeld eerst met de Bauernhof en dan met de Ponyhof. De Tiergarten is minder favoriet omdat ze daar nog niet veel dieren voor heeft.
Jannick was naar Liezen, Ingrid zichzelf bezig houden, Jan beneden . Begin van de middag nog snel wat halen en ook voor beneden nog wat dingen meebrengen. Verder gewoon weinig gedaan. Het is tenslotte weekend.
Ik ging met Jan aan de kaasfondue en we waren bijna klaar toen Jannick met de was verscheen of die gedroogd kon worden. Gelijk ah lekker en met mijn fonduevork al een stuk brood en in de pan. De laatste stukjes en kaas verdwenen en hij wilde het allerlekkerste de aangebakken kaas van de bodem. Even later verschenen Ingrid en Theresa ook die wel aan de toetjes wilden nog steeds Topfentorte met Kirsche Grütze. Me bekroop het gevoel laat je een spreeuw binnen laat en dan komt er een hele zwerm. Nog gezellig met Theresa spelletjes gedaan want dat had ze meegenomen. Tegen 7 uur de rust weergekeerd. Jan weer naar beneden verdwenen en ik in mijn badjas voor de tv om ZiB te kijken. (Zeit im Bild) zeg maar het jounaal.
Zag net een foto van Jeroen dus maar even hierbij gezet. Ik had afgelopen donderdag al het magazin binnen waar Randy voorop en in staat met super fotos en een leuk stuk. Had hij al eerder verstuurd maar nog het oude adres erop gezet. Dus hij had het terug gekregen.

Hahahaa, grappig! Hier vechten ze ook altijd om "het korstje" onder uit de kaasfonduepan!