April

Oostenrijk, Kleinsölk

1 april
Het was weer een hele mooie dag en het bleef ook zonder zon 17 graden op het balkon. Nog wat plantjes in de bakken gezet en wat buiten gezeten.
De katten lagen te bakken in de zon. Ingrid kwam heel even met Theresa voorbij. In de middag kwam Theresa alleen want Ingrid ging boodschappen doen. Jannick kwam thuis en die bleef ook bij mij zitten. Hij heeft de foto cd meegenomen maar ook bij hem lukte het niet. Morgen vertrekt hij weer naar Italie naar Vicenza tot maandag. Hij heeft daar weer een beurs. Er kwamen weer heel wat grappen voorbij vandaag en er zijn ook genoeg mensen ingestonken. Op dit soort dagen moet je elke berichtgeving die je vreemd voorkomt maar terzijde liggen tot dat 1 april voorbij is Dan merk je vanzelf of het waar is.

2 april
Zo dat was vroeg vandaag, Jannick belde mij wakker want ik zou even op Theresa passen. Ingrid ging hem wegbrengen naar zijn werk. Theresa sliep nog dus maar even naar boven gegaan. Ze waren nog maar net weg of ze werd al wakker. Ik heb haar verschoond en aangekleed en wat te eten gegeven. Na een poosje dacht ik kom ik ga naar beneden kan ik ook een koffie drinken en ontbijten.
Ik was net klaar of ze had haar broek weer vol. Dus weer terug naar boven en weer verschoond. Op de trap terug naar beneden kwamen we Ingrid tegen dus haar weer afgegeven.
Dan zelf douchen en aankleden.
Een prachtig mooie dag dus weer wat gefröbelt op het balkon. Dan zat mijn arm ineens onder de pijnlijke bultjes , geen ideee door wat wel duidelijk een allergische reactie. Pilletje geslikt, arm ingesmeerd want het was erg pijnlijk. Gelukkig trok het toen snel weg. Kwamen Ingrid en Theresa nog even maar wij moesten weg naar Gröbming.
Daar nog wat inkopen voor mezelf gedaan. Ik had 2 broeken met een blouse daarbij. We kwamen terug kwam de diepvriesman dan eten maken en gegeten.
Ik wilde met Jan meegaan als hij naar zijn werk zou gaan. Dan een uurtje eerder weggaan zodat we de boodschappen konden doen. We waren nog niet de hoek om of ik kreeg heel erg buikpijn dus dan maar terug gegaan. Ik had vanmorgen ook al een splinter opgelopen dus ik denk dat het niet mijn dag was.

Waarschijnlijk had ik de buikpijn van het middageten gekregen want het zakte weer,. Jan was lekker vroeg thuis dus we konden naar de bioscoop.. De film begon om 20.15 en duurde 3 uur. We keken naar Der Wolf der Wallstreet.