Super nazomer weer

Zo lief dat ik gisteravond een smsje kreeg van Christine , zij weet niet beter dat die dag Sabrina geopereerd worden zou , Het was een echt lief bericht . Het is fijn te ervaren dat er ook hier in mijn leefomgeving mensen met ons mee voelen.
Ook Jannick vertelde dat hij maandagavond door zijn werk was gebeld. Ook hem had het veel goed gedaan.
Vanmorgen werd ik weer wakker van de wekker maar wel weer een keer zeer goed geslapen. Alles vlotjes met Theresa en dan was daar weer de rust even een kop koffie. Dan zijn wij ook op weg gegaan naar Schladming om inkopen te doen. Het was nu bij ons dikke mist maar vanaf haus en Schladming pure zon, We kwamen terug en wij zaten nog steeds in de mist. Maar tegen het middaguur klaarde het op en werd het ook bij ons super zonnig weer en warm . Ik kon de hele middag de deur open laten maar als het einde van de middag nadert wordt het zeer snel koud.
Middageten met zijn drietjes en dan huiswerk maken en een half uurtje Squla. WE waren even met Theresa een rondje gaan maken en bij de Carla kostte mij dat 2 Tom Turbo boeken en een dvd . Ik geef haar zakgeld en vorige week daarmee begonnen. Ik verzamel in de week al de 1,2 en 5 Eurocenten en die krijgt ze en ook als ik ergens geld vind in de was en zo. Had ze vorige week iets van 67 Cent nu had ze iets van 1,30 Euro. Ze spaart het op want ze wil iets kopen als de 2e hands beurs er is op 20 Oktober. Ik ben bang dat ze nog wat zakgeld aan Papa en Mama moet vragen. Kreeg ik bij de Carla 2 Cent terug komen we thuis zegt ze Oma vergeet die 2 Cent niet in mijn potje te doen.
Dan moest ze alles bij elkaar pakken want ze moest naar de karate en Sandra kwam met Belana haar ophalen en bracht haar ook later thuis. Ik had beloofd dat we lekker avondeten zouden doen dus een Ciabattabrot, lekkere Hollandse belegen kaas, Brie en een smeerkaas, crackers en roomboter.
De kachel aangemaakt en kaarsje aan, ze houdt van zulke dingen. Dan ging ze in bed tv kijken , je hebt geen kind aan haar .
Ze mag opblijven want ze moet morgen niet naar school. Als we straks kijken slaapt ze in ons bed en legt Jan haar in haar eigen bed.