Moederdag

Vanmorgen wakker van de familie om half 8. Opgestaan en tafel gedekt. Samen ontbijten altijd gezellig. Dan ben ik met Jannick en de kinderen kleren gaan opzoeken. Ze wilden allebei hun nieuwe jurk aan maar het is nog steeds nevelig en zwaar bewolkt dus dat kostte wat hoofdbrekens. want te fris voor alleen de jurkjes, maar het is toch gelukt.
Net het liedje van het songfestival van Nederland gehoord , dat gaat het naar mijn gevoel niet worden. Ik vind het in ieder geval helemaal niets. Net een Appje van Meli gekregen. Jannick vertrekt met de kinderen om half 11 naar Singsdorf. Waar ze moederdag met Carmen en Heinz en de kinderen van Carmen vieren.
Ik heb middageten gemaakt en samen met Jan gegeten. Verder het bed afgehaald en 3 wassen gedaan. Dan kwam Jannick thuis met de kinderen en die gingen nog iets voor Meli voor moederdag knutselen. Daar waren we een poosje zoet mee. Dan heb ik de kinderen onder de douche gezet en Sabrina geholpen. Jannick heeft Sabrina daarna overgenomen en Theresa kan alles zelf. Nog even gezeten en ze hadden het leuk gehad met de grilparty. Ze hebben vanmiddag erg geboft met het weer. Het was niet koud en af en toe piepte er een zonnetje. Het weekend is weer voorbij. Van moederdag heb ik weinig gemerkt .

Prachtig!! Dat zul je maar krijgen als “bonus-mama”! 💝

Annemarieke 2022-05-08 20:18:51

Wat een schattig jurkje heeft Sabrina aan, en wat een prachtige kunstwerkjes hebben ze gemaakt voor Meli, en Nicolette, je zoon was er bij jou samen met de kids