Theresa voor het eerst naar de Kindergarten

Freitag 22.Mai
Zo wat een mist , zo erg hebben we het hier nog niet gezien. Later trok het wat meer op en kan je ook overal de sneeuw op de bergen zien liggen. Het is hier gelukkig niet zo heel erg laag gekomen en we er last van hebben. Koud is het niet met 8 graden.

Gisteravond eindelijk een fotoboek kunnen maken en kunnen bestellen. Ook na uren lang werk (wat anders heel snel gaat) fotos opgeladen op de site en ook nog in de goede volgorde gezet. Hoop dat ze snel wat aan de site doen en alles weer naar behoren werkt want het is niet het internet.
Els je kan dus weer 2 dezelfde fotoboeken van mij verwachten, ik hoor het wel als ze zijn aangekomen. Dan hoor ik wel hoe ze eruit zien en of de fotos er ook echt in staan en hoeveel bladzijden . Dank lieve zus.

Vanmorgen ging Theresa voor het eerst met Mama en Papa naar de Kindergarten. Ze mocht komen kennismaken van 8 tot 10 uur. Eerst hield ze Mama goed vast maar daar aangekomen liep ze aan de hand van de juf mee en zwaaide ze naar Mama. Ik weet hoe dat voelt.
Thuis gekomen kwamen ze voorbij en ze is erg lief geweest en de kinderen mogen haar omdat ze op hen toe gaat. Ze wordt nog net niet door hen rond gedragen. Nu moet ze wachten tot September als het nieuwe schooljaar weer begint en ze 3 jaar is.