Telefoonstress

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Vrijdag
De telefoon en internet aansluiting zijn ze nu aan het maken. Dat zou erg fijn zijn want ik ben nu toch verstoken van alles. En mijn internet mis ik echt heel erg. Jan heeft de boompjes weer goed gezet in de tuin en hij heeft in ieder geval mijn vogelhuis verderop in de beek gezien. Hij gaat proberen om vanmiddag als Jannick uit school is, (hij haalt hem toch op) om te kijken of ze hem samen uit de beek kunnen krijgen. De beek loopt naar beneden en er is nog veel water en snel.
Helaas nog steeds internet, ze begrijpen soms niets van wat je aanvraagd, nu hadden ze het nummer van hier afgesloten maar dat was niet de bedoeling want de cv en alles is met een modem op dat nummer geschakeld. Maar dan willen ze het nummer niet overzetten op onze naam en er internet opzetten. En als we het op de naam Royer laten staan moet ik 1 ½ jaar lang betalen voor ons oude internet en aansluiting omdat het een 2 jarig abo is. Een nieuwe aansluiting lukte niet omdat we de aansluiting niet konden vinden .
Maandag komen ze terug. Er is nog hoop.
Jannick is vanavond naar het cabaret van Rainer Novak , het programma heet ‘Sport”.
Jan heeft hem opgehaald en er heen gebracht en ook weer terug.