koudddddddd

Freitag 6.Februar
Een mooie laag nieuwe sneeuw vannacht gevallen en de hele dag door af en toe wat sneeuwval. Ook veel wind en af en toe de zon. Volgens de berichten volgende week aangename temperaturen maar wel vorst in de nacht.
Het was akelig stil beneden dus maar eens gaan kijken, Ingrid lag op de bank onder een deken, die wil maar niet opknappen en Theresa er bij naar Barbapappa aan het kijken.
Na het middageten , ik heb lekker pannekoeken gebakken met spek. Ook nog eentje als toetje naar beneden gebracht want Ingrid en Theresa hadden net spaggetti gegeten.
Dan kwam Theresa spelen want mama ging een poos slapen. Nou dat werd dus weer verven dat is iets wat ze geweldig vindt. Na een poosje maar een dvd aangezet maar voor die afgelopen was besloten we met zijn drietjes te gaan wandelen naar de MEZ en een boodschapje te doen. Heen viel het wel mee maar terug hadden we de ijskoude wind in het gezicht. KOUDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.
Ik een klein stukje Theresa gedragen en Jan een groot stukje want we wilden naar huis en als zij loopt schiet het niet echt op. In de MEZ mag ze altijd op de glijbaan en in alle speeldingen zitten, bij de NKD winkel gaat ze een beetje spelen in de speelhoek en bij de Unimarkt kreeg ze een ballon. Het is daar overdekt dus dan maakt de tijd niet uit.
Mama was ondertussen ook weer wakker.