Nog steeds mooi weer

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Zaterdag 13 oktober
Jannicks wapen is gerepareerd. Kosten 78 euro. Er was iets van een kogellager weg.Je zag uiterlijk niets aan het wapen maars schieten deed het niet.
Jannick had afgelopen week trainingsweek en moest alleen op vrijdagmorgen en vanmorgen naar school. Ze zijn 3x de gletcher opgeweest, 2x klassiek en ix skate.Ze zouden rolskitest omhoog bij Pichl doen maar tegenwoordig mag je niet meer zo maar rolskien en moet je het aanvragen bij de politie. Die heeft ze een vergunning voor de auto,s gegeven en konden ze ipv bij Pichl bij de Stoderzinken omhoog. Die weg was die dag afgesloten voor verkeer en dus ideaal om omhoog te rolskien. Volgens Jannick 10 km en 10% steiging.Donderdagmiddag had ik mijn eerste afspraak bij de sportschool in Schladming,ik heb een trainingsprogramma gekregen, want het gaat niet echt goed met mijn conditie.
Ik wandel en Nordic walk maar dat is toch niet voldoende.De weegschaal blijft ondanks gezond en weinig eten omhoog gaan.Ik dacht eerst dat ik niet zo veel gedaan had maar voelde het de volgende dag toch.De sportschool is in het zwembad en daar kan je dan ook gebruik van maken , ook van het sauna gedeelte.
Dus na het sporten met apparaten naar de sauna, ik heb de biosauna,stoombad en de warmtecabine gedaan .Dat is super.Omdat ik nog steeds niet lekker ben wacht ik tot maandag om weer te gaan trainen.Het gaat elke dag een beetje beter.
Het weer is de hele week nog steeds mooi.Niet meer zo warm maar lekker zonnig.
Jan en Jannick zijn naar de schietbaan om het wapen te gaan testen.
Ik heb gisteren Olivia weer kunnen bekijken met de webcam, een klein monster.Ze is al echt een peuter, ze loopt als een kieviet,klimt zelf op de glijbaan, eten ook geen probleem.Een lust om te zien.
Jan heeft gisteren een smsje gehad van Angela ,dat Bert en zij een huis in Pijnacker gekocht hebben.Een super bericht.Dus Bert en Angela gefeliciteerd!