Dagje touren

Oostenrijk, Salzburg

Vanmorgen op tijd wakker en na het ontbijt een kop koffie bij Ingrid gehaald . Dan samen me Jan op weg naar Salzburg. In tegenstelling tot de weerberichten prachtig mooi en zonnig weer. We vonden het reparatiecentrum vrij eenvoudig . En ze hebben mijn koffie machine aangenomen en nu afwachten. Het was nog vrij druk met aannames maar ze repareren er ook van alles. Het is zeer stil op de weg.

Dan weer terug gereden en we zijn doorgereden naar Liezen. Deels gevonden wat ik wilde hebben maar het meeste niet. Wel kussentjes voor mijn eethoekje buiten gescoord en ze staan goed op het geverfde hout. Fotos komen als mijn balkon klaar is. Ondertussen broodjes gegeten in de auto. Waren om 3 uur weer thuis. Het weer verliep weer en nu waait het weer stevig en helemaal dichtgetrokken. Maar vandaag hebben we weer gehad.
Gisteravond een hele poos met Angela gesproken die belde om te feliciteren. Dat is uiteraard leuk.
Thuisgekomen en niets meer gedaan was een leuke dag leek wel een schoolreisje. Dat je al zo blij kan zijn dat je weer naar buiten kan en zelf wat kan inkopen. Vanaf zaterdag gaat alles weer open en kan je weer wel alles kopen. Nu kan je bv wel naar de Action maar ze mogen alleen tuinspullen, schoonmaak, eten en drinken en klusspullen verkopen. Maar de winkel is grotendeels afgedekt.